حضور مدیر ارشد یونیلیور ایران در همایش nexUP و بررسی شاخصهای یونیلیور در بازاریابی
حضور مدیر ارشد یونیلیور ایران در همایش nexUP و بررسی شاخصهای یونیلیور در بازاریابی ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، تهران – مدیر ارشد یونیلیور ایران در کنار
هدف ما ترویج زندگی پایا است. با همین هدف به فعالیت میپردازیم. کسبوکار ما نیز متمرکز بر همین سبک زندگی است و از این طریق الهامبخش عملکردهای منحصربهفرد هستیم.
آخرین خبرها و داستانهای ما در یونیلیور در زمینه نوآوریها، کارکنان ما، پایایی، بازاریابی و… را دنبال کنید.
ما معروفترین برندهای دنیا را در اختیار داریم که همه آنها بهدنبال کاهش اثرات زیستمحیطی و افزایش اقدامات مثبت اجتماعی هستند.
به یونی هاب خوش آمدید
پلتفرم یونیلیور ایران برای توانمندسازی و ارتقای مهارتهای جوانان.
ما به صورت گسترده به عنوان کارفرمای منتخب شناخته میشویم. هم برای دانشجویان و تازه فارقالتحصیلان و هم افراد حرفهای باسابقه.
حضور مدیر ارشد یونیلیور ایران در همایش nexUP و بررسی شاخصهای یونیلیور در بازاریابی ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، تهران – مدیر ارشد یونیلیور ایران در کنار
حضور یونیلیور ایران در همایش «ترسیم چشم اندازی جدید از صنعت تحقیقات بازاریابی» انجمن تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)، در آستانه بیستمین سالگرد تأسیس خود، همایش
یونیلیور ایران، کارفرمای برتر استان قزوین در سال ۱۴۰۲ در یازدهمین جشنواره انتخاب کارفرمایان کشوری سال ۱۴۰۲، شرکت یونیلیور ایران به عنوان کارفرمای برتر استان
آزمایشگاه جدید هوش مصنوعی برای افزایش نوآوری، مشارکتها و ارتقای فناوری آزمایشگاه جدید AI Horizon3 یونیلیور برای افزایش قدرت هوش مصنوعی و نبوغ انسانی برای
پیشینه برند داو: محصولات، هدف و تعهد آن به مراقبت یکی از بزرگترین برندهای یونیلیور. با محصولاتی که مورد اعتماد میلیونها نفر است و هدف
روایتهای برند: کلوزآپ – خمیردندانی با رشد سریع در بازار که صمیمیت را ترویج می کند کلوزآپ سومین خمیردندان منتخب مصرفکنندگان در سراسر جهان است
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Copyright © 2024 Unilever. All rights reserved