رویکرد ما
رویکردی برای ترویج زندگی پایا برای همگی
رکن اصلی ارتباطات و شیوه انتخاب منابع ما بر اساس همین هدف ایجاد شده است و مبنای اصلی ایجاد ارزش برای ذینفعان ما محسوب میشود. این هدف تعیینکننده مدل کسبوکار ما است.

تقویت اهدافمان
تمامی عوامل کسبوکار ما با هم مرتبط هستند: هر یک از اجزا متکی بر اجزای دیگر هستند و باعث پیشرفت یکدیگر میشوند. از طریق این مدل کسبوکار تلاش میکنیم تا در عین تمرکز بر اهدافمان، برای تمامی ذینفعان خود ارزشهایی پایا ایجاد کنیم.
نگرش مصرفکنندگان
۳۶ مرکز جمعآوری دادههای مردمی ما در سراسر جهان، به ما کمک میکنند تا نیازهای افراد و اولویتهای آنان را درک کنیم. این اقدامات، در کنار شیوههای متداول و سنتی پژوهش درباره مصرفکنندگان، اطلاعات لازم برای استراتژی، تولید محصول و بازاریابی را در اختیار ما قرار میدهد.
نوآوری
تیمهای ما با بهره گرفتن از این اطلاعات و با مشاوره با متخصصان بیرون از شرکت برای توسعه برند و محصولات ما و ایجاد اثرات مثبت استفاده میکنند. در سال ۲۰۲۰ ما بالغ بر ۸۰۰ میلیون یورو برای امر تحقیق و توسعه هزینه کردیم.
منبعیابی
ما سالانه ۱۹ میلیون یورو را صرف بستهبندی و تامین مواد خام برای تولید محصولات خود میکنیم و ۱۳ میلیون دیگر هم صرف خدمات مختلف میشود. ما مفتخر هستیم که ۶۷٪ از مواد خام کشاورزی ما بهصورت پایا تامین می شود و تا سال ۲۰۳۰ تمامی افرادی که بهصورت مستقیم مواد خام، کالا و خدمات به ما ارائه میدهند، از حقوق کافی برای امرار معاش برخوردار خواهند شد.
تولید
بالغ بر ۲۹۰ کارخانه ما در سراسر جهان از انرژی الکتریسیته ۱۰۰٪ تجدیدپذیر استفاده میکنند و هیچگونه پسماند مضری را به محل دفن زباله منتقل نمیکنند. همچنین ما با بیش از ۷۰۰ تولیدکننده ثالث همکاری میکنیم.
حملونقل
شبکهای بالغ بر ۴۰۰ انبار، محصولات ما را به میلیونها فروشگاه در ۱۹۰ کشور ارسال میکند.
بازاریابی
بهعنوان دومین شرکت بزرگ تبلیغکننده در دنیا، هدف ما ایجاد برندهای موفق مانند Knorr و Dirt is Good است؛ تمامی این برندها برای ایجاد اثرات مثبت فعالیت میکنند.
فروش
علاوه بر گسترش تجارت الکترونیک، برندهای ما در ۲۵ میلیون فروشگاه در سراسر جهان قابل ارائه هستنند. تا سال ۲۰۲۵ ما با ارائه کمکهای مالی، مهارتهای آموزشی و فناوری، به رشد کسبوکار ۵ میلیون فروشنده خرد و متوسط کمک خواهیم کرد.
محصولات و مصرفکنندگان ما
روزانه ۲/۵ میلیارد نفر از محصولات ما در سراسر جهان استفاده میکنند. این به معنی ۲/۵ میلیارد راه مختلف برای نزدیکتر شدن به همگانی ساختن زندگی پایا است.
تمامی اقداماتی که انجام میدهیم، به ایجاد ارزش برای ذینفعان ما کمک میکند
ذینفعان ما شامل شش گروه میشوند که هر گروه به اندازه دیگری برای ما اهمیت دارد. شیوه کسبوکار ما برای تمامی آنها ارزش ایجاد میکند.
کارکنان ما
زمانی که ما به کارکنان خود اهمیت میدهیم، کارکنان ما هم اهمیت بیشتری به کسبوکار ما خواهند داد. ما میخواهیم کارکنان ما در شرکت یونیلیور بهترین پتانسیلهای خود را بهکار بگیرند و ما هم بهصورت منفصانه از فعالیتهای آنها تقدیر کنیم و در عین حال به آنها کمک کنیم تا در مسیر اهداف خود حرکت کنند.
مصرفکنندگان ما
مصرفکنندگان ما خواستار کالایی با کیفیت بالا، از برندهایی هدفمند و نوآورانه هستند که به موضوعات مختلف اجتماعی و زیستمحیطی واکنش نشان میدهند. هدف اصلی فعالیتهای ما بر همین اساس است.
مشتریان ما
ما با بازارهای جهانی دیجیتال و فروشگاههای کوچک همکاری میکنیم تا کسبوکار خودمان و آنها را گسترش دهیم.
تامینکنندگان و شرکای تجاری ما
ما برای نوآوری در محصولاتمان و حمایت از رشد دوجانبه و پایا با هزاران تامینکننده همکاری میکنیم.
جامعه و کرهزمین
ما میخواهیم سلامت کرهزمین را در عین مشارکت در ایجا دنیایی اجتماعیتر بهبود بخشیم.
سرمایهگذاران ما
هدف ما رشد پیوسته، رقابتی، سودآور و مسئولانه است.
اطلاعات بیشتر

متن را وارد کنید