شرکت یونیلیور در یک نگاه

فعالیت‌های ما بر اهدافمان متمرکز است:
 ترویج زندگی پایا برای همه

با تاسیس شرکت و شروع فعالیت‌های آن از بیش از ۱۰۰ سال پیش، ما یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده کالاهای مصرفی هستیم. شهرت ما مرهون برندهای منحصربه‌فرد، فعالیت‌های جهانی و باور ما به انجام کسب‌وکاری پایا و موفق است.

کسب‌وکاری جهانی

محصولات ما در بیش از ۱۹۰ کشور حضور دارند.

روزانه ۲/۵ میلیون نفر از محصولات ما استفاده می‌کنند.

گردش مالی شرکت در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۵۱ میلیارد ‌یورو بوده است و ۵۸٪ از بازارهای نوظهور را دربرمی‌گیرد.

با شبکه‌ای قدرتمند از ۲۵ میلیون فروشنده در ارتباط هستیم.

برندهایی هدفمند

بیش از ۴۰۰ برند از محصولات مختلف را داریم.

گردش مالی ۱۳ برند ما در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۱ میلیارد یورو بوده است.

۸۱٪ از برندهای ما جزو دو برند برتر بازار هستند.

در لیست ۵۰ برند برتر Kantar، چهارده برند مربوط به شرکت یونیلیور هستند.

با کارمندانی ارزشمند

۱۴۹٬۰۰۰ همکار ارزشمند

شرکت برتر کالاهای پرگردش و انتخاب برتر استخدام‌کنندگان در ۵۴ کشور

برابری جنسیتی ۵۰/۵۰ بین ۱۰٬۰۰۰ مدیر

۹۳٪ مدیران از مناطق محل سکونت خود برای جایگاه شغلی خود انتخاب شده‌اند.

استفاده از ظرفیت‌ها برای اثراتی مثبت

بهبود بهداشت و سلامت ۱/۳ میلیارد نفر از سال ۲۰۱۰

انرژی الکتریسیته تجدیدپذیر در بیشتر نقاط فعالیت

منبع‌یابی پایای ۶۷٪ از مواد خام کشاورزی در جهان

ترویج زندگی پایا

بخش‌بندی ساختار ما

اقدامات مثبت در بطن تمام فعالیت‌های ما جای گرفته‌است. بنابراین هنگامی که حین استفاده از محصولات ما با لوگوی یونیلیور مواجه می‌شوید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که ما به ساخت دنیایی بهتر برای همه افراد متعهد هستیم.

برندهای ما در سه حوزه مجزا فعالیت می‌کنند و هرکدام با راهکاری مشخص در راستای اهداف ما به‌پیش می‌روند.

برندهای زیبایی و مراقبت شخصی

برندهایی که برای شما آشنا هستند: Dove، Rexona و Lifebuoy

با گردش مالی ۲۱/۱ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۰

مواد غذایی و آشامیدنی

برندهایی که برای شما آشنا هستند: Knorr، Hellmann’s و Lipton

با گردش مالی ۱۹/۱ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۰

شوینده خانگی

برند‌های که برای شما آشنا هستند: OMO، Domestos و Cif

با گردش مالی ۱۰/۵ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۰

رهبری کسب‌‌وکار پایا

ما از به رسمیت‌شناخته‌شدن و تقدیر فعالیت‌های خود توسط سازمان‌های معتبر افتخار می‌کنیم. 

Globescan

ما جایگاه خود را در نظرسنجی رهبران پایایی که توسط مؤسسه Globescan در سال ۲۰۲۰ انجام شد، حفظ کردیم. این نظرسنجی جهانی نظرات متخصصان درباره روند فعالیت‌ها در زمینه پایایی و شرکت‌هایی که نقش رهبری را در این زمینه به عهده دارند، را دنبال می‌کند. سال ۲۰۲۰، دهمین سال متمادی از رهبری یونیلیور در زمینه پایایی بود.

Gartner

در شماره شانزدهم گزارش سال ۲۰۲۰ مؤسسه Gartner درباره ۲۵ شرکت برتر در زمینه زنجیره تامین، ما جایگاه خود را در رده‌بندی Master این مؤسسه حفظ کردیم. این رتبه، به شرکت‌هایی که به مدت هفت سال در یک دهه، پنج امتیاز برتر کمپوزیت را حفظ کنند، تعلق می‌گیرد.

 

این رده‌بندی معیارهای کلی کسب‌وکار و مسئولیت اجتماعی شرکت و چگونگی رده‌بندی شرکت‌ها توسط یکدیگر و تحلیلگران Gartner را بررسی می‌کند.

Dow Jones

ما در بخش محصولات فردی در شاخص پایایی Dow Jones در سال ۲۰۲۰، به عنوان رهبر پیشرو این صنعت شناخته شدیم و در گستره ۲۷ معیار زیست‌محیطی، اجتماعی و مدیریتی، ۹۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را  دریافت کردیم. 

Effies

ما به خاطر فعالیت‌هایی که برای برندهای Axe، Dove، Knorr، lifebuoy، Lux، OMO، Rexona و Surf Excel انجام دادیم، جایگاه مؤثرترین بازاریاب گستره محصولات را برای چهارمین سال متوالی حفظ کردیم. در ده سال گذشته، ما جزو هفت شرکت برتر در این رده بندی بوده‌ایم.

CDP

در سال ۲۰۲۰، ما امتیاز Triple A را توسط سازمان عام‌المنفعه و زیست‌محیطی CDP به‌خاطر اقداماتمان در راستای مدیریت تغییرات اقلیمی، محافظت از جنگل‌ها و بهبود مدیریت آب دریافت کردیم.