هدف ما ترویج زندگی پایا است. با همین هدف به فعالیت میپردازیم. کسبوکار ما نیز متمرکز بر همین سبک زندگی است و از این طریق الهامبخش عملکردهای منحصربهفرد هستیم.
آخرین خبرها و داستانهای ما در یونیلیور در زمینه نوآوریها، کارکنان ما، پایایی، بازاریابی و… را دنبال کنید.
ما معروفترین برندهای دنیا را در اختیار داریم که همه آنها بهدنبال کاهش اثرات زیستمحیطی و افزایش اقدامات مثبت اجتماعی هستند.
به یونی هاب خوش آمدید
پلتفرم یونیلیور ایران برای توانمندسازی و ارتقای مهارتهای جوانان.
ما به صورت گسترده به عنوان کارفرمای منتخب شناخته میشویم. هم برای دانشجویان و تازه فارقالتحصیلان و هم افراد حرفهای باسابقه.
فعالیتهای ما بر اهدافمان متمرکز است:
ترویج زندگی پایا برای همه
با تاسیس شرکت و شروع فعالیتهای آن از بیش از ۱۰۰ سال پیش، ما یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده کالاهای مصرفی هستیم. شهرت ما مرهون برندهای منحصربهفرد، فعالیتهای جهانی و باور ما به انجام کسبوکاری پایا و موفق است.
محصولات ما در بیش از ۱۹۰ کشور حضور دارند.
روزانه ۲/۵ میلیون نفر از محصولات ما استفاده میکنند.
گردش مالی شرکت در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۵۱ میلیارد یورو بوده است و ۵۸٪ از بازارهای نوظهور را دربرمیگیرد.
در ارتباط با شبکهای قدرتمند از ۲۵ میلیون فروشنده هستیم.
بیش از ۴۰۰ برند از محصولات مختلف را داریم.
گردش مالی ۱۳ برند ما در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۱ میلیارد یورو بوده است.
۸۱٪ از برندهای ما جزو دو برند برتر بازار هستند.
در لیست ۵۰ برند برتر Kantar، چهارده برند مربوط به شرکت یونیلیور هستند.
۱۴۹٬۰۰۰ همکار ارزشمند
شرکت برتر کالاهای پرگردش و انتخاب برتر استخدامکنندگان در ۵۴ کشور
برابری جنسیتی ۵۰/۵۰ بین ۱۰٬۰۰۰ مدیر
۹۳٪ مدیران از مناطق محل سکونت خود برای جایگاه شغلی خود انتخاب شدهاند.
بهبود بهداشت و سلامت ۱/۳ میلیارد نفر از سال ۲۰۱۰
انرژی الکریسیته تجدیدپذیر در بیشتر نقاط فعالیت
منبعیابی پایای ۶۷٪ از مواد خام کشاورزی در جهان
ترویج زندگی پایا
اقدامات مثبت در بطن تمام فعالیتهای ما جای گرفتهاست. بنابراین هنگامی که حین استفاده از محصولات ما با لوگوی یونیلیور مواجه میشوید، میتوانید اطمینان داشته باشید که ما به ساخت دنیایی بهتر برای همه افراد متعهد هستیم.
برندهای ما در سه حوزه مجزا فعالیت میکنند و هرکدام با راهکاری مشخص در راستای اهداف ما بهپیش میروند.
برندهایی که برای شما آشنا هستند: Dove، Rexona و Lifebuoy
با گردش مالی ۲۱/۱ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۰
برندهایی که برای شما آشنا هستند: Knorr، Hellmann’s و Lipton
با گردش مالی ۱۹/۱ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۰
برندهای که برای شما آشنا هستند: OMO، Domestos و Cif
با گردش مالی ۱۰/۵ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۰
«
»
ما از به رسمیتشناختهشدن و تقدیر فعالیتهای خود توسط سازمانهای معتبر افتخار میکنیم.
ما جایگاه خود را در نظرسنجی رهبران پایایی که توسط مؤسسه Globescan در سال ۲۰۲۰ انجام شد، حفظ کردیم. این نظرسنجی جهانی نظرات متخصصان درباره روند فعالیتها در زمینه پایایی و شرکتهایی که نقش رهبری را در این زمینه به عهده دارند، را دنبال میکند. سال ۲۰۲۰، دهمین سال متمادی از رهبری یونیلیور در زمینه پایایی بود.
در شماره شانزدهم گزارش سال ۲۰۲۰ مؤسسه Gartner درباره ۲۵ شرکت برتر در زمینه زنجیره منابع ، ما جایگاه خود را در ردهبندی Master این مؤسسه حفظ کردیم. این رتبه، به شرکتهایی که به مدت هفت سال در یک دهه، پنج امتیاز برتر کمپوزیت را حفظ کنند، تعلق میگیرد.
این ردهبندی معیارهای کلی کسبوکار و مسئولیت اجتماعی شرکت و چگونگی ردهبندی شرکتها توسط یکدیگر و تحلیلگران Gartner را بررسی میکند.
ما در بخش محصولات فردی در شاخص پایایی Dow Jones در سال ۲۰۲۰، به عنوان رهبر پیشرو این صنعت شناخته شدیم و در گستره ۲۷ معیار زیستمحیطی، اجتماعی و مدیریتی، ۹۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز را دریافت کردیم.
ما به خاطر فعالیتهایی که برای برندهای Axe، Dove، Knorr، lifebuoy، Lux، OMO، Rexona و Surf Excel انجام دادیم، جایگاه مؤثرترین بازاریاب گستره محصولات را برای چهارمین سال متوالی حفظ کردیم. در ده سال گذشته، ما جزو هفت شرکت برتر در این رده بندی بودهایم.
در سال ۲۰۲۰، ما امتیاز Triple A را توسط سازمان عامالمنفعه و زیستمحیطی CDP بهخاطر اقداماتمان در راستای مدیریت تغییرات اقلیمی، محافظت از جنگلها و بهبود مدیریت آب دریافت کردیم.
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Unilever 2023 ©