خانه > برندهای ما > نوآوری

نوآوری جسورانه برای افراد و زمین

روزانه، ۳٫۴ میلیارد نفر در سراسر جهان، از محصولات ما استفاده می‌کنند و هر یک از این محصولات با استفاده از علم و فناوری با استانداری در سطح جهانی تولید می‌شوند.

در سال ۲۰۲۳، هزینه ما در بخش تحقیق و توسعه بالغ بر ۹۴۹ میلیون یورو بود و بیش از ۲۰٬۰۰۰ ثبت اختراع داشتیم که از ایده‌ها، کشفیات و دستاوردهایی که تیم جهانی متشکل از ۵٬۰۰۰ کارشناس برجسته ما ارائه کرده‌اند، محافظت می‌کند.

سرمایه‌گذاری ۹۴۹ میلیون یورویی

در بخش تحقیق و توسعه در سال ۲۰۲۳

بیش از ۲۰٬۰۰۰ طرح ثبت شده

برای محافظت از ایده‌هایمان

۵٬۰۰۰ متخصص

در ۶۰ کشور

بیش از ۱۰۰ سال است که مشغول نوآوری هستیم – از اختراع مجدد صابون در قرن ۱۹ تا پیشگامی در زندگی پایای امروز – ما برای افراد، جامعه و زمین خود نوآوری می‌کنیم.

نوآوری را تجربه کنید

کارکنان ما متخصص هستند: آن‌ها شامل نوآوران، محققان، مهندسین، سرآشپزان، متخصصین حوزه‌های حقوقی و فناوران و پژوهشگران داده‌‌ای هستند که در حوزه‌های مختلف از شیمی مواد گرفته تا جایگزین‌های آزمایش‌های حیوانی را در بر می‌گیرند.

مفتخر هستیم که بگوییم بیش از ٪۵۰ از جایگاه‌های شغلی ارشد ما در اختیار زنان قرار دارد و ٪۷۰ از نوآوری‌های ما از طریق شبکه‌ای جهانی از ذی‌نفعان نوآوری ما محقق می‌شوند.

پایا

پایایی رکن اصلی تمام فعالیت‌های ما است. تحقیق و توسعه اهداف بلندپروازانه ما را تقویت ، علم لازم برای تولید محصولاتمان را به‌روز و با برترین ذهن‌ها و استعدادهای جهان مشارکت می‌کند.

دیجیتال

ما بالغ بر یک میلیارد از ارتباطات دیجیتال مصرف‌کنندگان را برای آگاهی از نظرات، روندهای محبوب روز و فرصت‌ها رصد می‌کنیم. ما از فناوری خودکار برای معرفی محصولات بهتر به بازار به شیوه‌ای سریع‌تر و کارآمدتر استفاده می‌کنیم.

بیولوژیک

نسل جدید زیست‌شناسی، مزایای چشمگیری برای ما فراهم می‌کند که برای دسترسی به اهداف اقلیمی و طبیعت ما ضروری هستند.  ما به واسطه‌ مشارکت‌ها در حال ایجاد تخصصی جهانی در داخل شرکت هستیم.

«نوآوری جسورانه برای افراد و زمین به معنی به‌چالش‌ کشیدن تفکرمان- و استفاده از علوم و فناوری روز برای مهار چالش‌های بزرگ و مهم – است.»

ریچارد اسلتر، رییس تحقیق و توسعه

نسل آتی، نسل دیجیتال است

فناوری در بطن رویکرد ما نسبت به نوآوری قرار دارد: ما از فناوری‌های خودکار در مراکز نوآوری خود استفاده می‌کنیم. کارخانه نوآوری مواد (MIF) ما در انگلستان، از بالاترین تعداد ربات‌هایی که فعالیت‌های شیمی مواد را در سراسر جهان انجام می‌دهند، برخوردار است. این ربات‌ها داده‌ها را با سرعتی ده برابر بیشتر از روش‌های قدیمی ارسال می‌کنند. ما آزمایش‌های مجازی و سناریوهای مختلفی را برای بهبود محصولات پیش از مرحله آزمایشگاه در نظر می‌گیریم؛ بر این اساس نوآوری با سرعت بیشتر و زمان کمتری در بازار انجام می‌شود – در یک سال می‌توانیم بالغ بر ۱۲٬۰۰۰ آزمایش سریع محصول انجام دهیم.
شهر شانگهای در کشور چین میزبان مرکز هوش مصنوعی ما است. جایی که ما از داده‌های آنی برای ایجاد نمونه‌های نوآوری و آزمایش آن‌ها از طریق تجارت الکترونیک، تنها در مدت چند روز استفاده می‌کنیم. نوآوری سریع، کارآمد و مؤثر.

نسل آتی، نسل پایا است

تولید محصولاتی برتر که با زمین و جامعه سازگار باشند؛ شامل بسته‌بندی‌ها، ترکیبات و جایگزین‌های گوشت. تحقیق و توسعه درکنار همراهی ذی‌نفعانمان، ما را به سمت دوری از مواد پتروشیمی، توقف آلودگی پلاستیک و اصلاح سیستم غذایی معیوب سوق می‌دهد.
 
هدف ما ساخت آینده‌ای پاک است. یکی از راه‌های دستیابی به این هدف، جایگزینی ۱۰۰٪ کربن حاصل از سوخت‌های فسیلی در محصولات شوینده خانگی با کربن تجدیدپذیر یا بازیافتی است.

نسل آتی، نسل بیولوژیک است

نوآوری در زیست‌شناسی منافع قابل‌توجهی را به همراه دارد و نقش مهمی در دستیابی به اهداف اقلیمی و طبیعی ما ایفا خواهد کرد. ما یکی از رهبران جهانی در حوزه میکروبیوم هستیم و بیش از ۱۰۰ ثبت اختراع فقط در این زمینه داریم. ما در حال بررسی تأثیرات آن بر تمام جنبه‌های سلامت و رفاه هستیم. همچنین، در حال گسترش دانش خود درباره پوست و نوآوری در این زمینه هستیم. یکی از نمونه‌های این نوآوری، فناوری جدید پرو-لیپید است که به پوست کمک می‌کند تا از داخل به بازسازی سد محافظ خود بپردازد.
 
با توجه به اینکه بهداشت ضعیف و شرایط نامناسب همچنان آسیب‌های فراوانی به مردم سراسر جهان وارد می‌کند، در حال توسعه محصولات ایمن و موثری هستیم که ویروس‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برند و به این ترتیب، از بروز بیماری‌های قابل پیشگیری جلوگیری می‌کنند.

علم همه جا حضور دارد

هر محصول یونیلیور بر اساس نوآوری‌هایی است که توسط کارشناسان ما و در همکاری با شبکه‌ای از شرکای ما طراحی شده است. ما دستاوردهای علمی خود را به محصولات روزمره‌ای تبدیل می‌کنیم که از زمین مراقبت کرده و سلامت، اعتماد به نفس و رفاه مردم را بهبود می‌بخشند.
از حوزه‌های تمرکز ما شامل بهداشت، مراقبت از پوست، محصولات زیبایی لوکس، غذاهای گیاهی و تغذیه کاربردی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و مکمل‌ها هستند. دائماً در حال تکامل همراه با زندگی و سلیقه‌های در حال تغییر مصرف‌کنندگان خود هستیم.
برای موفقیت نیاز به نوآوری داریم و برای موفق شدن باید سبک زندگی پایا را ترویج دهیم.

اقدامات اقلیمی همواره بخشی مهم از شیوه‌ی کسب‌وکار ما بوده است. با این حال جهان باید اقداماتی سریع‌تری برای اثرات فاجعه‌بار تغییرات اقلیمی انجام دهد.

جهان – و کسب‌وکار ما – به زیست‌بوم‌های کشاورزی و طبیعی مقاومی برای دوام آوردن نیاز دارد. ما به مشارکت در احیا و محافظت از طبیعت در زنجیره ارزش خود و فراتر از آن متعهد هستیم.

ما طی سالیان گذشته برای ایجاد اقتصاد چرخشی برای بسته‌بندی پلاستیک تلاش‌های بسیاری انجام داده‌ایم. با توجه به ابعاد این چالش، ما از ظرفیت‌های نوآوری خود برای یافتن راهکارهای جدید و قابل اجرا، استفاده می‌کنیم.

تأثیرات نابرابری بسیار فراتر از درآمد است – سلامت، حقوق بشر و رشد اقتصادی نیز تحت تاثیر آن قرار دارند. بنابراین ما در حال تلاش برای بهبود معیشت افراد در زنجیره ارزش جهانی خود هستیم.