ما طی سالیان گذشته به‌منظور ایجاد اقتصاد چرخشی برای بسته‌بندی پلاستیک، تلاش‌های بسیاری انجام داده‌ایم. آموخته‌ایم که تحول به زمان نیاز دارد. با توجه به ابعاد این چالش، ما از ظرفیت‌های نوآوری خود برای یافتن راهکارهای جدید و قابل اجرا، استفاده می‌کنیم.

تناقض مساله پلاستیک‌ها

بسته‌بندی محصول برای ارائه برندهای یونیلیور به‌ مصرف‌کنندگان در سراسر جهان و برآورده کردن نیاز آن‌ها بسیار اهمیت دارد. با این حال باید با این واقعیت که بسته‌بندی پلاستیک – از جمله محصولات ما – در پایان به‌صورت پسماند وارد طبیعت می‌شود،‌ مواجه شویم.
 
با توجه به میزان تولید پسماند پلاستیک در سراسر جهان که تا سال ۲۰۶۰ سه برابر خواهد شد،‌ اقدامات بسیاری برای تغییر این موضوع باید انجام شود.
 
ما پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه داشته‌ایم. ما اثرات پلاستیک مصرفی خام خود را تا ٪۱۸ کاهش داده‌ایم. همچنین مصرف پلاستیک‌های بازیافتی خود را تا ٪۲۲ در گستره جهانی محصولات خود افزایش داده‌ایم و طرح‌های مختلفی را برای بسته‌بندی‌های قابل استفاده و پرشدن مجدد در سراسر جهان آزمایش کرده‌ایم.

متمرکز ساختن رویکرد ما

هنوز هم به اقدامات بیشتری نیاز داریم. ما باید شیوه منبع‌یابی، مصرف و دور ریختن بسته‌بندی پلاستیک را تغییر دهیم. این موضوع به زمان بیشتر، نوآوری‌های جسورانه‌تر و تغییرات سیستماتیک نیاز دارد. اما در حال حاضر ما دانش و دیدگاه بهتری برای به‌روزرسانی رویکرد خود داریم.
اهداف ما در حوزه پلاستیک در بخش‌هایی متمرکز است که باور داریم در آن حوزه‌ها بیشترین اثرگذاری را می‌توانیم داشته باشیم. کاهش مصرف پلاستیک خام و ارائه راهکارهایی برای پلاستیک‌های انعطاف‌پذیر که به سختی قابل بازیافت هستند و شامل ساشه‌های پلاستیکی نیز می‌شوند، از اولویت‌های ما هستند.

اهداف ما

کاهش پلاستیک‌های خام

کاهش ردپای پلاستیک خام ما – به میزان ٪۳۰ تا سال ۲۰۲۶ و ٪۴۰ تا سال ۲۰۲۸

بسته‌بندی پلاستیک قابل بازیافت، استفاده مجدد، یا قابل کمپوست

۱۰۰٪ از بسته‌بندی‌های پلاستیکی ما تا سال ۲۰۳۰ (برای پلاستیک‌های سخت) و تا سال ۲۰۳۵ (برای پلاستیک‌های انعطاف‌پذیر) قابل بازیافت، استفاده مجدد، یا قابل کمپوست خواهند شد

زنجیره ارزش ما - جنگل، زمین و کشاورزی

کاهش انتشارات گازهای گلخانه ای [b] در محدوده مطلق ۳ جنگل، زمین و کشاورزی (FLAG) تا سال ۲۰۳۰ تا ۳۰٫۳ درصد نسبت به سال مبدا ۲۰۲۱

دستیابی به پیشرفت‌های بیشتر

با ادغام اهدافمان در طرح‌های گروه کسب‌وکار و در نظر گرفتن اهدافی کوتاه‌مدت و واضح، ما به پیشرفت‌های بیشتری دست پیدا می‌کنیم. ما برای یافتن راهکارهای تازه به استفاده از ظرفیت‌های نوآوری خود با تمرکزی بیشتر ادامه خواهیم داد.

اهداف و طرح‌های داوطلبانه، بدون زیرساخت و قوانین مناسب به جایی نخواهند رسید؛ به همین دلیل ما خواهان سیاست‌هایی هماهنگ و قوی‌تر مانند موارد زیر هستیم:
 
  1. معاهده‌ای از سازمان ملل برای آلودگی‌های پلاستیک که قوانین الزامی جهانی را دربر داشته باشد
  2.  طرح‌های افزایش مسئولیت تولیدکننده (EPR) که کسب‌وکارها را موظف به پذیرش مسئولیت خود در قبال گزینه‌های بسته‌بندی خود می‌کند
  3. سیاست‌هایی برای استفاده مجدد که به ایجاد محیط‌های مناسب با قابلیت ارائه مدل‌های اجرایی جدید کمک می‌کند