برندهای ما

در مسیر ایجاد زمین و جامعه‌ای بهتر

اسامی برندها

محصولات ما روزانه توسط بیش از ۳.۴ میلیارد نفر در بیش از ۱۹۰ کشور استفاده می شود. در اینجا شاید برخی از محصولات زیر برای شما آشنا باشند – آن‌ها را بررسی کنید.

زنده باد لباس

هدف ما این است که تجربه مثبت از زیبایی را در دسترس همگان قرار دهیم

برای پیروزی در جنگ علیه محیط آلوده و بهداشت ضعیف

بازگرداندن زیبایی به خانه‌ها و محله‌هایی که در آن زندگی می کنیم

به لکه‌ها آری بگویید!

فراهم کردن امکانات برای دختران

ما صاحب برندهایی نمادین هستیم

۳٫۴ میلیارد نفر

روزانه

از محصولات ما استفاده می‌کنند

۸٫۶ میلیارد یورو

هزینه 

سرمایه‌گذاری روی برند و بازاریابی

۷۵٪≈

از گردش مالی

از طریق ۳۰ برند قدرتمند ما

سه خانواده برند، یک هدف

اقدامات مثبت در بطن تمامی فعالیت‌های ما قرار دارند. بنابراین زمانی که هنگام مصرف محصولات ما، لوگوی یونیلیور را می‌بییند، اطمینان خواهید داشت که ما به ساخت دنیایی بهتر برای همگان متعهد هستیم.

ما به نگرش مثبت به زیبایی و سبک‌زندگی سالم باور داریم. ما در آستانه دورانی جدید از زیبایی و تندرستی هستیم. دورانی که جامعیت دارد، برابر است  و رویکردی مثبت و احیاکننده دارد.

برندهای که شاید آن‌ها را بشناسید: داو، سان‌سیلک، وازلین، Liquid I.V و…

۱۲٫۵ میلیارد یورو درآمد در سال ۲۰۲۳

ما به مراقبت از افراد و زمین باور داریم. از طریق برندهایمان تلاش می‌کنیم تا تعییرات مثبت ایجاد کنیم

برندهایی که شاید آن‌ها را بشناسید: رکسونا، داو،‌لایف‌بوی، لوکس و اکس

۱۳٫۸ میلیارد یورو درآمد در سال ۲۰۲۳

برتر، پایا، پر ارزش

آینده‌‌ی پاک استراتژی ما برای ورود به گستره‌ای عظیم از مصرف‌کنندگانی است که به دنبال تجربیاتی آسان و لذت‌بخش از محصولاتی پایا و مهم‌تر از همه مقرون‌به‌صرفه هستند.

برندهای که شاید آن‌ها بشناسید: امو، دامستوس،‌ سیف و کامفورت.

۱۲٫۲ میلیارد یورور درآمد در سال ۲۰۲۳

ایجاد تغییرات با تقویت برندهایمان

برندهایی نوآورانه و فعال که دنیا و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم را تغییر می‌دهند.

اولویت اصلی ما ایمنی محصولاتمان است: درباره ترکیبات مورد استفاده در محصولات ما بیشتر بخوانید.
برندهای ما و اثرات آن‌ها بر اساس نوآوری است.

ما شرکتی جهانی با هدفی جهانی هستیم

ما یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کالاهای تندمصرف در جهان هستیم