در مسیر ایجاد زمین و جامعهای بهتر
روزانه
از محصولات ما استفاده میکنند
هزینه
سرمایهگذاری روی برند و بازاریابی
۷۵٪≈
از گردش مالی
از طریق ۳۰ برند قدرتمند ما
اقدامات مثبت در بطن تمامی فعالیتهای ما قرار دارند. بنابراین زمانی که هنگام مصرف محصولات ما، لوگوی یونیلیور را میبییند، اطمینان خواهید داشت که ما به ساخت دنیایی بهتر برای همگان متعهد هستیم.
ما به نگرش مثبت به زیبایی و سبکزندگی سالم باور داریم. ما در آستانه دورانی جدید از زیبایی و تندرستی هستیم. دورانی که جامعیت دارد، برابر است و رویکردی مثبت و احیاکننده دارد.
برندهای که شاید آنها را بشناسید: داو، سانسیلک، وازلین، Liquid I.V و…
۱۲٫۵ میلیارد یورو درآمد در سال ۲۰۲۳
ما به مراقبت از افراد و زمین باور داریم. از طریق برندهایمان تلاش میکنیم تا تعییرات مثبت ایجاد کنیم
برندهایی که شاید آنها را بشناسید: رکسونا، داو،لایفبوی، لوکس و اکس
۱۳٫۸ میلیارد یورو درآمد در سال ۲۰۲۳
برتر، پایا، پر ارزش
آیندهی پاک استراتژی ما برای ورود به گسترهای عظیم از مصرفکنندگانی است که به دنبال تجربیاتی آسان و لذتبخش از محصولاتی پایا و مهمتر از همه مقرونبهصرفه هستند.
برندهای که شاید آنها بشناسید: امو، دامستوس، سیف و کامفورت.
۱۲٫۲ میلیارد یورور درآمد در سال ۲۰۲۳
برندهایی نوآورانه و فعال که دنیا و جامعهای که در آن زندگی میکنیم را تغییر میدهند.
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Unilever 2025 ©