شرکت یونیلیور در یک نگاه

فعالیت‌های ما بر اهدافمان متمرکز است:
 ترویج زندگی پایا برای همه

با تاسیس شرکت و شروع فعالیت‌های آن از بیش از ۱۰۰ سال پیش، ما یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده کالاهای مصرفی هستیم. شهرت ما مرهون برندهای منحصربه‌فرد، فعالیت‌های جهانی و باور ما به انجام کسب‌وکاری پایا و موفق است.

 

+190 کشور

محصولات ما در بیش از ۱۹۰ کشور حضور دارند


۳.۴ میلیارد نفر

روزانه از محصولات ما استفاده می‌کنند

 

52 میلیارد یورو

گردش مالی در سال 2021

با 58 درصد در بازارهای نوظهور

 

+۴۰۰ برند

محبوب مصرف‌کنندگان ایرانی


13 برند

گردش مالی بیش از 1 میلیارد یورو در سال 2021 داشت


13 برند

در 50 برند برتر جهانی Kantar متعلق به ما هستند

 

۱۴۸,۰۰۰

کارمند در سرتاسر جهان


52/48

توازن جنسیتی (زن/مرد)

 

92٪

رهبران ما در بازار خود محلی هستند

استفاده از امکاناتمان برای اقدامات مثبت

 

445 میلیون یورو

اختصاص به کسب‌و‌کارهای کوچک


۵۳٪

بسته بندی پلاستیکی ما مجدد قابل استفاده، بازیافت یا کمپوست است

 

64٪

کاهش آلاینده‌های گلخانه‌ای طی دو مرحله از سال ۲۰۱۵

برندهایی که برای شما آشنا هستند: Dove، Liquid I.V. Sunsilk و Vaseline.

با گردش مالی ۱۰ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۱

برندهایی که برای شما آشنا هستند: Rexona، Dove، Lifebuoy، LUX و Axe.

با گردش مالی ۱۲ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۱

برندهایی که برای شما آشنا هستند: OMO، Domestos، Cif  و Comfort.

با گردش مالی ۱۰.۶ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۱

برند‌های که برای شما آشنا هستند: Wall’s، Ben & Jerry’s و Magnum.

گردش مالی حدود 7 میلیارد یورو در سال 2021.

بستنی

برند‌های که برای شما آشنا هستند:

 Hellmann’s، Knorr، The Vegetarian Butcher و Horlicks.

گردش مالی حدود 11 میلیارد یورو در سال 2021.

"بدون سلامتی در جامعه، کسب‌وکار سالم امکان‌پذیر نیست."

الن جوپ، مدیر عامل یونیلیور

رهبری
کسب‌‌وکار
پایا

ما از به رسمیت‌شناخته‌شدن و تقدیر فعالیت‌های خود توسط سازمان‌های معتبر افتخار می‌کنیم. 

Globescan

ما جایگاه خود را در نظرسنجی رهبران پایایی که توسط مؤسسه Globescan در سال ۲۰۲۲ انجام شد، حفظ کردیم. این نظرسنجی جهانی نظرات متخصصان درباره روند فعالیت‌ها در زمینه پایایی و شرکت‌هایی که نقش رهبری را در این زمینه به عهده دارند، را دنبال می‌کند. سال ۲۰۲۲، دوازدهمین سال متمادی از رهبری یونیلیور در زمینه پایایی بود.

Gartner

در شماره هفدهم گزارش سال ۲۰۲1 مؤسسه Gartner درباره ۲۵ شرکت برتر در زمینه زنجیره منابع ، ما جایگاه خود را در رده‌بندی Master این مؤسسه حفظ کردیم. این رتبه، به شرکت‌هایی که به مدت هفت سال در یک دهه، پنج امتیاز برتر کمپوزیت را حفظ کنند، تعلق می‌گیرد.

این رده‌بندی معیارهای کلی کسب‌وکار و مسئولیت اجتماعی شرکت و چگونگی رده‌بندی شرکت‌ها توسط یکدیگر و تحلیلگران Gartner را بررسی می‌کند.

S&P Corporate Sustainability Assessment

در ارزیابی پایداری شرکتی S&P در سال 2021 (که قبلاً به عنوان شاخص پایداری S&P Dow Jones شناخته می‌شد)، به دلیل عملکردمان در طیف گسترده‌ای از معیارهای زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی، شیشه طلایی جهانی دریافت کردیم.

Effies

ما برای چهارمین سال متوالی با کار برای برندهایی مانند Axe، Dove، Knorr، Lifebuoy، Lux، OMO، Rexona و Surf Excel، در رده موثرترین بازاریاب در سال 2020 رهبری کردیم. ما در ده سال گذشته هفت بار مقام اول را حفظ کرده‌ایم.

CDP

در سال ۲۰۲۱، ما امتیاز Triple A را توسط سازمان عام‌المنفعه و زیست‌محیطی CDP به‌خاطر اقداماتمان در راستای مدیریت تغییرات اقلیمی، محافظت از جنگل‌ها و بهبود مدیریت آب دریافت کردیم.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ما پنج انتخاب استراتژیک کلیدی برای پیشبرد رشد کسب و کار و ایجاد تغییرات مثبت در دنیای خود انجام داده ایم.