هدف ما ترویج زندگی پایا است. با همین هدف به فعالیت میپردازیم. کسبوکار ما نیز متمرکز بر همین سبک زندگی است و از این طریق الهامبخش عملکردهای منحصربهفرد هستیم.
آخرین خبرها و داستانهای ما در یونیلیور در زمینه نوآوریها، کارکنان ما، پایایی، بازاریابی و… را دنبال کنید.
ما معروفترین برندهای دنیا را در اختیار داریم که همه آنها بهدنبال کاهش اثرات زیستمحیطی و افزایش اقدامات مثبت اجتماعی هستند.
به یونی هاب خوش آمدید
پلتفرم یونیلیور ایران برای توانمندسازی و ارتقای مهارتهای جوانان.
ما به صورت گسترده به عنوان کارفرمای منتخب شناخته میشویم. هم برای دانشجویان و تازه فارقالتحصیلان و هم افراد حرفهای باسابقه.
فعالیتهای ما بر اهدافمان متمرکز است:
ترویج زندگی پایا برای همه
با تاسیس شرکت و شروع فعالیتهای آن از بیش از ۱۰۰ سال پیش، ما یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده کالاهای مصرفی هستیم. شهرت ما مرهون برندهای منحصربهفرد، فعالیتهای جهانی و باور ما به انجام کسبوکاری پایا و موفق است.
محصولات ما در بیش از ۱۹۰ کشور حضور دارند
روزانه از محصولات ما استفاده میکنند
گردش مالی در سال ۲۰۲۲
با 58 درصد در بازارهای نوظهور
محبوب مصرفکنندگان ایرانی
گردش مالی بیش از 1 میلیارد یورو در سال 2021 داشت
در 50 برند برتر جهانی Kantar متعلق به ما هستند
کارمند در سرتاسر جهان
توازن جنسیتی (زن/مرد)
رهبران ما در بازار خود محلی هستند
اختصاص به کسبوکارهای کوچک
بسته بندی پلاستیکی ما مجدد قابل استفاده، بازیافت یا کمپوست است
کاهش آلایندههای گلخانهای طی دو مرحله از سال ۲۰۱۵
برندهایی که برای شما آشنا هستند:
Dove، Liquid I.V. Sunsilk و Vaseline.
با گردش مالی ۱۰ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۱
برندهایی که برای شما آشنا هستند:
Rexona، Dove، Lifebuoy، LUX و Axe.
با گردش مالی ۱۲ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۱
برندهایی که برای شما آشنا هستند:
OMO، Domestos، Cif و Comfort.
با گردش مالی ۱۰.۶ میلیارد یورویی در سال ۲۰۲۱
برندهای که برای شما آشنا هستند:
Wall’s، Ben & Jerry’s و Magnum.
گردش مالی حدود 7 میلیارد یورو در سال 2021.
برندهای که برای شما آشنا هستند:
Hellmann’s، Knorr، The Vegetarian Butcher و Horlicks.
گردش مالی حدود 11 میلیارد یورو در سال 2021.
ما از به رسمیتشناختهشدن و تقدیر فعالیتهای خود توسط سازمانهای معتبر افتخار میکنیم.
ما جایگاه خود را در نظرسنجی رهبران پایایی که توسط مؤسسه Globescan در سال ۲۰۲۲ انجام شد، حفظ کردیم. این نظرسنجی جهانی نظرات متخصصان درباره روند فعالیتها در زمینه پایایی و شرکتهایی که نقش رهبری را در این زمینه به عهده دارند، را دنبال میکند. سال ۲۰۲۲، دوازدهمین سال متمادی از رهبری یونیلیور در زمینه پایایی بود.
در شماره هفدهم گزارش سال ۲۰۲1 مؤسسه Gartner درباره ۲۵ شرکت برتر در زمینه زنجیره منابع ، ما جایگاه خود را در ردهبندی Master این مؤسسه حفظ کردیم. این رتبه، به شرکتهایی که به مدت هفت سال در یک دهه، پنج امتیاز برتر کمپوزیت را حفظ کنند، تعلق میگیرد.
این ردهبندی معیارهای کلی کسبوکار و مسئولیت اجتماعی شرکت و چگونگی ردهبندی شرکتها توسط یکدیگر و تحلیلگران Gartner را بررسی میکند.
در ارزیابی پایداری شرکتی S&P در سال 2021 (که قبلاً به عنوان شاخص پایداری S&P Dow Jones شناخته میشد)، به دلیل عملکردمان در طیف گستردهای از معیارهای زیستمحیطی، اجتماعی و حاکمیتی، شیشه طلایی جهانی دریافت کردیم.
ما برای چهارمین سال متوالی با کار برای برندهایی مانند Axe، Dove، Knorr، Lifebuoy، Lux، OMO، Rexona و Surf Excel، در رده موثرترین بازاریاب در سال 2020 رهبری کردیم. ما در ده سال گذشته هفت بار مقام اول را حفظ کردهایم.
در سال ۲۰۲۱، ما امتیاز Triple A را توسط سازمان عامالمنفعه و زیستمحیطی CDP بهخاطر اقداماتمان در راستای مدیریت تغییرات اقلیمی، محافظت از جنگلها و بهبود مدیریت آب دریافت کردیم.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
ما پنج انتخاب استراتژیک کلیدی برای پیشبرد رشد کسب و کار و ایجاد تغییرات مثبت در دنیای خود انجام داده ایم.
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Unilever 2023 ©