ما برای مشارکت در ساخت برندهای پایای مراقبت از مو، پوست و محصولات دئودورانت، بهدنبال استارتآپها و شرکتهای روبهرشد هستیم. آیا کسبوکار شما میتواند شریک بعدی ما باشد؟
سال گذشته در چنین روزی، ما چشمانداز زیبایی مثبت شرکت یونیلیور را پایه گذاری کردیم تا از طریق برندهایمان، شیوه عملکرد خود برای هدایت دوران تازهای از پیشروی در صنعت زیبایی که برابری، جامعیت و پایایی بیشتری دارد را مشخص کنیم.
میخواهیم مطمئن شویم که برندهای ما نه تنها آسیبکمتری به زمین و افراد میرسانند، بلکه فایده بیشتری برای آنها خواهند داشت. همکاری دیگران نیز در این حوزه بسیاری حیاتی خواهد بود. شتاببخشیدن به مشارکتها در حوزه علم و فناوری و برنامههای ما، نقش مؤثری در تحقق چشمانداز ما خواهد داشت.
بههمین خاطر، ما برای یافتن نسل آینده ترکیبات زیستتخریبپذیر و پایای محصولات زیبایی و همچنین مواد مورد نیاز برای تولید بستهبندی این محصولات که فواید چشمگیری به زمین و میلیونها نفر از مصرفکنندگان روزانه محصولات ما میرسانند، چالش جدیدی ایجاد کردهایم.
با پلتفرم رشد زیبایی مثبت خود، ما بهدنبال یافتن بهترین استارتآپها، شرکتهای روبهرشد و اسپین-اوتهای (شرکت درونگذارده) دانشگاهی برای مشارکت با تیمهای خود هستیم. هدف ما از انجام این اقدامات چیست؟ ارائه ترکیبات پایا، فوقالعاده و کاربردی که با طبیعت سازگار هستند و افزودن این محصولات به گستره محصولات زیبایی و مراقبت فردی خود.
نوآوری برای نوآوری
ما کارآفرینان و نوآوران را دعوت میکنیم تا ایدههای بزرگ خود برای راهکارهای پایای جدید و تولید مواد زیستتخریبپذیر برای محصولات مراقبت از پوست و مو و دئودورانت را با ارائه به هیئتی از متخصصان این حوزه در شرکت یونیلیور مورد ارزیابی قرار دهند.
از کسبوکارهای منتخب دعوت خواهد شد تا امکان مشارکت یا اجرای آزمایشی ایدههای خود در کسبوکار واحد زیبایی و مراقبت فردی – گسترهای از محصولات با ارزش ۲۰ میلیارد یورو که شامل برندهایی مانند داو، وازلین، رکسونا، TRESemmé و بسیاری دیگر میشوند – را مورد بررسی دهند.
ریچارد اسلیتر سرپرست واحد تحقیق و توسعه شرکت یونیلیور، در این راستا میگوید:
«ما در حال ساخت نسل آتی فناوریها و ترکیبات لازم برای محصولات زیبایی و مراقبت فردی خود هستیم که نه تنها بسیار مؤثراند، بلکه طبیعی و پایا نیز هستند.»
وی در ادامه میگوید: «در حالیکه کسبوکار و گستره محصولاتمان را برای آیندهای که در آن افراد و زمین در کنار هم میتوانند رشد پیدا کنند، توسعه میدهیم، همکاری با فعالان خلاق در این حوزه، نوآوریهای بیشتری بههمراه خواهد داشت.«
مشارکت برای رشدی پایا
این فراخوان برای ایدههای تازه در حوزه صنعت زیبایی و مواد زیستتخریبپذیر، دومین چالشی است که توسط پلتفرم رشد زیبایی مثبت از زمان آغاز فعالیت آن در سپتامبر ۲۰۲۱ ایجاد میشود.
اولین استارتآپها و اسکیلآپهای منتخب دارای تخصص در حوزه تجارت اجتماعی که سرعت رشد بالایی دارد، در این چالش وارد شدند و تقریبا با ۳۰۰ کسبوکار ارتباط برقرار کردند. هیئت متخصصان شرکت یونیلیور، ورودیها را به ۳۳ کاندید کاهش دادند: شرکتهای منتخب برای مرحله کشتایده تا کسبوکارهای میلیارد دلاری از سیلیکون ولی گرفته تا سنگاپور.
۵ شرکت متقاضی برای آغاز طرحهای آزمایشی با برندهای پیشروی زیبایی و مراقبت فردی ما درحال مذاکره هستند:
شرکت Fireworkمستقر در کالیفرنیا که ویدیوهای قابل خرید میسازد و رویدادهای جذاب و زنده برگزار میکند به وبسایتها افزوده و ادغام شد
شرکت Playrcart مستقر در انگلستان که فناوریهای رسانهای قابلخرید آنها بازدیدکنندگان را به خرید آنی محصولات از تبلیغات آنلاین قادر میسازد
شرکت مستقر در لهستان inSTREAMLY، کسبوکاری با دسترسی جهانی برای ارتباط برندها با اینفلوئنسرهای خرد در بخش بازیهای زنده و آنلاین که مخاطبین جدید را از طریق بازیها جذب میکند
شرکت Avana مستقر در اندونزی که برندها را قادر میسازد تا با داشبردی مرکزی فرصت فروش در پلتفرمهای متعدد را داشته باشند.
باز سعیده، سرپرست جهانی شبکه نوآوریهای مشارکتی ما، Unilever Foundry میگوید:
«پلتفرم رشد زیبایی مثبت نه تنها نشاندهنده مؤثر بودن این پلتفرم در انتخاب بهترین استارتآپها است، بلکه نشانگر قابلیت هدایت این ارتباطات و ایجاد تغییرات بهصورت گسترده است. اگر این چالش جدید، تنها به اندازه نیمی از چالش اول ما بهتر باشد، باید از همکاریهای فوقالعاده تماما استقبال کنیم»
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Copyright © 2024 Unilever. All rights reserved