خانه > اخبار > اخبار ایران > تجلیل از شركت یونیلیور ایران به‌عنوان واحد صنعتی ممتاز در نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد مشتری‌مداری

تجلیل از شركت یونیلیور ایران به‌عنوان واحد صنعتی ممتاز در نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد مشتری‌مداری

یکشنبه، ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ – در جریان نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری، از شركت یونیلیور ایران به‌عنوان واحد صنعتی ممتاز در امر توسعه اشتغال‌زایی و عامل مؤثر در رشد کارآفرینی تقدیر به عمل آمد. این رویداد باهدف بحث و تبادل نظر درخصوص مسائل روز صنعت از نگاه كارشناسان، از جمله رویکردهای گوناگون مشتری‌مداری، رفع موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و راهکارهای عملیاتی در مسیر جهش تولید و توسعه صنعت به‌ویژه در بخش خصوصی با حضور جمعی از بزرگان و پیش‌گامان عرصه صنعت و اقتصاد کشور برگزار شد و از واحدهای صنعتی برگزیده تقدیر به عمل آمد.

نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد مشتری‌مداری با حضور میهمانان و کارشناسان خبره صنعت همچون دکتر فداحسین مالکی نماینده محترم مجلس و عضو کمسیون امنیت ملی، دکتر علی اشرف نوری مدیرعامل دیدبان شفافیت و عدالت و جمعی دیگر از مفاخر و کارشناسان صنعت به سرپرستی دکتر ایمان مصدری دبیر شورای سیاست‌گذاری اجلاس برگزار شد. ترویج اعتماد دولت به بخش خصوصی، اهمیت رویکرد مشتری‌مداری، ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل اشتغال‌زایی از مباحثی بود که در این همایش مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.    

مهدی نورانی، مدیر ارشد ارتباطات و امور برون‌سازمانی شرکت یونیلیور در جمهوری اسلامی ایران، ضمن قدرداني از دبيرخانه اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری، ابراز داشت: «از جمله مهم‌ترين عوامل در مسير رقابت‌پذيري و توسعه چرخه توليد و اقتصاد، تقويت تقاضا است. تحقق اين مهم در گروي نهادينه‌سازي زيرساخت‌ها و الگوهاي پايدار تعامل با زنجيره ذي‌نفعان، به‌ویژه مشتريان و مديريت صحيح رضايت‌مندي مشتري است. ازاين‌رو، رويدادهاي این‌چنینی به‌منظور بازنگري الگوها، تبادل تجارب و انتقال دانش اكوسيستم کسب‌وکارها در عرصه صنايع مختلف و مطالعه شاخص‌هاي نوين بازارهاي بين‌المللي به‌منظور بهبود روزافزون تجربه ذي‌نفعان و مشتريان بالفعل و بالقوه در امر توسعه کسب‌وکارها و لذا چرخه توليد كشور از اهميت بسياري برخوردار هستند.»