گردهمایی متخصصان ارتباطات و اصحاب رسانه‌ها در یونیلیور ایران با موضوع

«ارتباطات رسانه‌ای: از ایده‌آل تا واقعیت»

برخی اصحاب رسانه و صاحب‌نظران و متخصصان حوزه ارتباطات، روز پنجشنبه، دوم شهریورماه ۱۴۰۲ به دعوت یونیلیور ایران گرد هم آمدند تا به گفتگو درباره ارتباطات رسانه‌ای و چالش‌های این حوزه بپردازند.

نماینده‌های هفت رسانه شاخص همراه با پنج نفر از مدیران و متخصصان ارتباطات و روابط عمومی شرکت‌های مطرح کشور، پس از بازدید از فضاهای شرکت یونیلیور ایران در ابتدای روز، میزگردی دوستانه را شکل دادند تا به بحث درباره تغییرات فضای رسانه‌ای ایران در طول سال‌های گذشته، نحوه و ضرورت ارتباطات صحیح بین سازمان‌ها و رسانه‌ها و چالش‌هایش مرتبط با آن، ارزش خبری، شفافیت در خبررسانی و سازمان‌ها، مراودات مالی و شرایط حال حاضر رسانه‌ها بپردازند.

مهدی نورانی، مدیر ارشد ارتباطات و روابط برون‌سازمانی یونیلیور ایران، آسیای مرکزی و منطقه قفقاز، با تشکر از میهمانان و پذیرفتن دعوت یونیلیور ایران گفت: «روز بسیار خوب و خاطره‌انگیزی برای ما رقم خورد. بحث‌های مفیدی شکل گرفت که مطمئنا برای یونیلیور ایران سازنده بود و امیدوارم برای میهمانان هم به همین شکل بوده باشد. ما در یونیلیور ایران ارتباطات رسانه‌ای را به هیچ وجه ارتباطی یک‌سویه نمی‌بینیم و امروز فرصتی برای درک بهتر و متقابل از ارتباطات سازنده با اصحاب رسانه بود.»

یونیلیور باور دارد که ارتباطات رسانه‌ای و به طور گسترده‌تر، ارتباطات سازمانی، بخشی جداناپذیر از فعالیت‌هایش است و راه‌های ارتباطی مختلف با سازمان باید برای تمامی ذینفعان در دسترس باشد. اعتماد و شفافیت از طریق ارتباطات موثر شکل می‌گیرد و تضمین‌کننده موفقیت هر سازمان در بلندمدت است.