حضور مدیر ارشد یونیلیور ایران در همایش nexUP و بررسی شاخص‌های یونیلیور در بازاریابی

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، تهران – مدیر ارشد یونیلیور ایران در کنار صاحب‌نظران و متخصصان حوزه بازاریابی، در همایش «nexUP» شرکت کرد.

این رویداد نیم‌روزه تحت عنوان‌ «عادات رسانه – زمستان ۱۴۰۲» در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی و با هدف بررسی و بحث درباره روندها و تکنیک‌های نوین در حوزه بازاریابی و رسانه با سخنرانی مدیران برتر مارکتینگ برگزار شد که در آن گزارشی جامع از عادات رسانه‌هایی همچون تلویزیون، رسانه‌های آنلاین و شبکه‌های نمایش خانگی در زمستان ۱۴۰۲ به انتقال دانش و تجربه و تبادل نظر درباره آخرین تغییر و تحولات این صنعت در جهان پرداختند.

غزاله سداد، مدیر ارشد بازاریابی محصولات مراقبت فردی و شوینده خانگی یونیلیور ایران نیز از سخنرانان این همایش بود و از بحران‌های کنونی انسان بر روی کره زمین و تجربیات یونیلیور ایران در عرصه بازاریابی برای مقابله با این بحران‌ها تحت عنوان سه ستون «حضور در خط مقدم» صحبت کرد.

وی که یکی از اعضای تیم مدیریت یونیلیور ایران نیز محسوب می‌شود، در صحبت‌های خود به اهمیت حضور در کنار مصرف‌کنندگان تاکید کرد و گفت: ««واقعی باش» به‌عنوان اولین شاخص، بر حضور در کنار مصرف‌کنندگان برای شناخت بهتر آن‌ها و رفتارشان در قبال محصولات و رقبایمان تاکید دارد.» سداد همچنین به شاخص‌های دیگر با عنوان‌های «درست باش» و «غیرقابل چشم‌پوشی باش» اشاره کرد و افزود: «تمامی ما بازاریابان باید نقش خود را اجرا کرده، مسئولیت آن را بپذیریم تا تاثیر خود را بر دنیایی که در آن هستیم، بگذاریم.»