رونمایی از فعالیت‌ها و خطوط تولید یونیلیور ایران برای رسانه‌های مطرح کشور

در بیستمین سال حضور یونیلیور ایران، رسانه‌های مطرح کشور به کارخانه این شرکت در استان قزوین دعوت شدند تا با فعالیت‌ها، خطوط تولید و محصولات تولیدی یونیلیور در ایران آشنا شوند.

در بیستمین سالگرد حضور یونیلیور ایران به عنوان تولیدکننده محصولات شوینده خانگی، زیبایی و تندرستی و بهداشت فردی، از رسانه‌های مطرح کشور دعوت شد تا در تاریخ ۹ بهمن ۱۴۰۲، از نزدیک با سازوکار این سازمان، فعالیت‌ در راستای تولید داخلی محصولات و پایایی کسب‌وکار یونیلیور ایران آشنا شوند. در ابتدای روز و طی صبحانه‌ای در تهران، حمیدرضا منصوریان مدیرعامل یونیلیور ایران به میهمانان خوش‌آمد گفت و سپس در طول برنامه بازدید که به میزبانی سپیده استادزمانی، مدیرکل زنجیره تامین، مهدی نورانی، مدیر ارشد ارتباطات و امور سازمانی، احسان ترابی، مدیر کارخانه و کارکنان این شرکت برگزار شد، خبرنگاران یک روز را در کارخانه یونیلیور ایران سپری کردند تا با شرکت یونیلیور جهانی، یونیلیور ایران و پیشرفت این شرکت در راستای بومی‌سازی تولید محصولات و دستاوردهایش آشنا شوند. در ابتدای این دیدار میزبانان با ارائه‌ای به معرفی سازمان پرداختند، در ادامه از خطوط تولیدی و صنعتی یونیلیور ایران بازدید کردند و در انتها نشستی برای پرسش و پاسخ برگزار شد.

مهدی نورانی نیز حین ارائه مطالب گفت: «ارتباطات و شفافیت برای ما همیشه ارزشمند بوده و بعد از رویداد «ارتباطات رسانه‌ای: از ایده‌آل تا واقعیت» در تابستان، که با همراهی رسانه‌ها و متخصصان حوزه ارتباطات برگزار شد، امروز افتخار می‌کنیم که برای اولین بار پذیرای دوستان رسانه‌ای در کارخانه یونیلیور ایران ‌هستیم.» مدیر ارشد ارتباطات و امور ‌سازمانی یونیلیور ایران افزود: «۲۰ سال حضور یونیلیور ایران، روایتی جذاب از فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های یک شرکت بین‌المللی در ایران است که با چشم‌اندازهایی که برای خود تعیین کرده‌ایم، به حتم این مسیر پربارتر خواهد بود.»

سپیده استادزمانی در طی این دیدار گفت: «در بیست سال گذشته، یونیلیور ایران توانسته پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته باشد که در چند سال گذشته این پیشرفت سرعت بیشتری گرفته است. همیشه تولید داخلی و استفاده از ظرفیت‌های شرکای تجاری در کشور از اهمیت بالایی برای ما برخوردار بوده و رسیدن به ۹۲٪ منبع‌یابی داخلی دستاورد بزرگی برای ما است.» مدیرکل زنجیره تامین یونیلیور ایران افزود: «در تلاش هستیم تا این منبع‌یابی را به ۱۰۰٪ برسانیم و حتی سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در زمینه افزایش ظرفیت تولید محصولات و گسترش سبد محصولاتمان داشته باشیم. با نیروی انسانی حرفه‌ای ما و همراهی ذی‌نفعان به حتم پیشرفت‌ها ادامه خواهد داشت و بیش از پیش ارزش‌آفرینی خواهیم کرد.»

یونیلیور در سال جدید با ارائه برنامه اجرایی رشد، در پی افزایش تاثیرگذاری خود در زمینه پایایی و نوآوری‌های شاخص و بلندمدت است و همچنین در تلاش است تا با استفاده از فناوری‌های نوین، رویکرد تحول دیجیتالی را در فرایندها و تولید خود دنبال کند.

در انتهای این مراسم و در راستای ارتباطات سازمانی دوسویه، خبرنگاران با سوالات خود اطلاعات بیشتری در زمینه رشد منبع‌یابی داخلی مواد اولیه، همسویی با قوانین ملی و بین‌المللی، فعالیت‌ها و آینده این شرکت در ایران به دست آوردند.