هدف ما ترویج زندگی پایا است. با همین هدف به فعالیت میپردازیم. کسبوکار ما نیز متمرکز بر همین سبک زندگی است و از این طریق الهامبخش عملکردهای منحصربهفرد هستیم.
آخرین خبرها و داستانهای ما در یونیلیور در زمینه نوآوریها، کارکنان ما، پایایی، بازاریابی و… را دنبال کنید.
ما معروفترین برندهای دنیا را در اختیار داریم که همه آنها بهدنبال کاهش اثرات زیستمحیطی و افزایش اقدامات مثبت اجتماعی هستند.
به یونی هاب خوش آمدید
پلتفرم یونیلیور ایران برای توانمندسازی و ارتقای مهارتهای جوانان.
ما به صورت گسترده به عنوان کارفرمای منتخب شناخته میشویم. هم برای دانشجویان و تازه فارقالتحصیلان و هم افراد حرفهای باسابقه.
از روشهای هوشمندتر آبیاری گرفته، تا حالت دهندههای مو که زمان حمامگرفتن را کاهش میدهند، ما دائما در حال تلاش بر روی راههای جدید کاهش مصرف آب هستیم.
آب یکی از با ارزشترین منابع روی زمین است. همه با برای زندهماندن به آن نیاز داریم – و تنها برای رفع تشنگی ما کاربرد ندارد. نیروی صنایع را تامین میکند. بهداشت را فراهم میکند. اما تغییرات زیست محیطی و شرایط حاد آبوهوایی باعث کمبود منابع، آلودگی و غیرقابل پیشبینی بودن آنها در بسیاری از نقاط جهان شدهاست.
برندهای ما در هر جایی که ممکن است، اقداماتی را برای مدیریت این بحران، انجام میدهند. ما حفظ آب را در تولید محصولات، تامین ترکیبات و خصوصا روش استفاده مصرفکنندگانی که محصولات ما را میخرند، در اولویت قرار دادهایم – عاملی که ۹۹٪ از اثرات استفاده از آب ما را دربر میگیرد.
برای گرامیداشت روز جهانی آب در ۳ فروردین ۱۳۹۸، در این بخش چند نمونه از فناوریهای کشاورزی و محصولات تمیزکننده الیاف، مرطوبکننده مو و… ارائه شده است:
معرفی محصولی که گستره محصولات مربوط به شستشوی لباس را با مشکل مواجه خواهد کرد.
اسپریهای Day2 که الیاف و پارچهها را بدون استفاده از آب تمیز میکند.
تحقیقات ما نشان میدهد که ۴۰٪ از لباسهایی که مردم آنرا میشویند، در حقیقت کثیف نیستند. این امر زمان، آب و انرژی را هدر میهد و باعث صدمات جبرانناپذیری به البسه میشود.
فکر کردیم که زمان تغییر این امر فرا رسیده است، بنابراین ما محصول Day2 Dry Wash Spray (اسپری خشکشویی Day2) را در ماه آگوست ۲۰۱۸ در انگلیس معرفی کردیم و در حال حاضر در آلمان، اتریش و آفریقا در دسترس قرار دارد.
فرمول منحصربهفرد اسپری سریع Day2، به لباسهایی که قبلا پوشیدهاید طراوت میبخشد، الیاف را نرم میکند و چروک آن را از بین میبرد و به سرعت آنرا به لباسی که بهتازگی شسته شده بدل میکند.
این اسپریها از هوا پرشدهاند و حاوی ترکیب قابل بازیافت هستند، که امسال به قفسه فروشگاهها راه پیدا خواهند کرد. اما بهترین مزیت آن این است که هر بطری ظرفیت حفظ ۶۰ لیتر آب را دارد و از انتشار ۴۰۰ گرم CO2 که با شستشوی بیمورد وارد اتمسفر میشود، جلوگیری میکند. در حقیقت مصرف کنندگان Day2 تا کنون بیش از ۲۵.۰۰۰ وان حمام پر از آب را با استفاده بیشتر از این اسپری و شستشوی کمتر، حفظ کردهاند.
ارائه حالتدهنده و مرطوب کننده سریع مو در سراسر جهان
حالت دهنده و مرطوبکننده سریع مو Love Beauty and Planet
هر یک از محصولات Love Beauty and Planet با دقت و با توجه به تامین ترکیبات بهصورت پایدار، بستهبندی قابل بازیافت تا جای ممکن و مشارکتهای اجتماعی تولید شدهاست.
از زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۸، این برند بهخوبی رشد کردهاست و در بیش از ۵۰ کشور بهفروش رسیده است. از آنجایی که مرطوبکننده و حالتدهنده مو Love Beauty and Planet بیشتر در ابعادی جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت، این قابلیت خبر خوبی برای حفظ منابع آبی است.
این حالتدهندههای هوشمند از فناوری نوآورانه مرطوبکننده سریع ما بهره میبرند. آنها مو را دربرگرفته و مرطوب میکنند و زمانی که با آب تماس پیدا میکنند پخش میشوند. این امر به معنی این است که مصرفکنندگان در عین مراقبت از سیاره ما، هنوز هم میتوانند زیبا بهنظر برسند و از حمامهای کوتاهمدت لذت ببرند.
و تمام آن ثانیههایی که حفظ کردهاید، نتیجه خواهد داد. اگر هر یک از بانوان در ایلات متحده آمریکا زمان حمام گرفتن خود را ۱۰ ثانیه کاهش بدهند، میتوانند به حفظ آب کافی برای نیم میلیارد نفر در سال کمک کند.
فناوری پشت طعم خوشمزه گوجههای کنور
کنور یکی از بزرگترین خریداران گوجه است. سسها، سوپها و طعمدهندههای غذایی ما از گوجه استفاده بسیاری می کنند. بنابراین ما مسئولیت پرورش پایدار آنها را به عهده میگیریم – و البته اینکه آنها تا حد ممکن خوشمزه باشند.
از طریق صندوق مشارکت کنور، ما کشاورزان گوجه در منطقه Gastouni یونان را به دستگاه کوچکی مجهز کردیم که باعث ایجاد تاثیری بزرگ در مصرف آب آنها شد.
با معرفی تانسیومتر – پروبهای کوچکی که مقدار آب موجود در خاک را اندازهگیری می کنند – آنها توانستند به جای تکیه بر حدس و گمان برای آبیاری، بر دادهها علمی تکیه کنند. این امر به کاهش ۲۸٪ آب مصرفی بین سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ شد.
همچنین محصول زراعی آنها از ۷۶ تن به ۸۳ تن در هر هکتار افزایش یافت. و با وجود گوجههایی که در شرایط ایدهآل رسیده میشوند، میزان بریکس آنها – مقیاس رسمی شیرین بودن گوجهفرنگی – نیز افزاش یافت.
محصولات مراقبت از مو بدون نیاز به شستشو
حالتدهنده مو، بدون نیاز به شستشو از برند «the good stuff» یونیلیور
ما محصول «the good stuff» را سال گذشته در ایالات متحده معرفی کردیم، زمانی که تیم کوچکی از بخش زیبایی و مراقبت فردی یونیلیور تصمیم به ایجاد برند ساختارشکن و جدید حالتدهنده مو گرفتند.
ایده این محصول زمانی مطرح شد که این تیم تحقیقاتی را آغاز کرد که نشان میداد ۹۵٪ از حالتدهندههای مو شسته میشوند. آنها به فرمول گیاهی دست یافتند که طوری طراحی شده بود که نیازی به شستشو نداشت.
در ۶ نوع مختلف قابلارائه است تا مناسب انواع مختلف مو باشد. the good stuff طوری ساخته شده است که روی مو بماند. نیازی به شستشوی آن نیست. در عوض، طوری ساختهشده است که بدون افزایش حجم مو، آن را تغذیه میکند – و همچنین در بطریهای بازیافت شده و قابل بازیافت ارائه میشوند.
به طور متوسط، فرمولهای بدون نیاز به شستشو، به مصرفکنندگان کمک میکنند تا در هر بار حمام رفتن ۹۹ ثانیه زمان کمتری صرف کنند. با انجام این کار ۴۶۰ لیتر آب در ازای مصرف هر بطری از حالتدهندههای بدون نیاز به شستشو ذخیره میشود – برابر با مقدار آبی که هر فرد طی ۷ ماه مینوشد.
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Unilever 2023 ©