هدف ما ترویج زندگی پایا است. با همین هدف به فعالیت میپردازیم. کسبوکار ما نیز متمرکز بر همین سبک زندگی است و از این طریق الهامبخش عملکردهای منحصربهفرد هستیم.
آخرین خبرها و داستانهای ما در یونیلیور در زمینه نوآوریها، کارکنان ما، پایایی، بازاریابی و… را دنبال کنید.
ما معروفترین برندهای دنیا را در اختیار داریم که همه آنها بهدنبال کاهش اثرات زیستمحیطی و افزایش اقدامات مثبت اجتماعی هستند.
به یونی هاب خوش آمدید
پلتفرم یونیلیور ایران برای توانمندسازی و ارتقای مهارتهای جوانان.
ما به صورت گسترده به عنوان کارفرمای منتخب شناخته میشویم. هم برای دانشجویان و تازه فارقالتحصیلان و هم افراد حرفهای باسابقه.
پرفروشترین شامپوی آقایان و برند برتر و شماره ۱ ضدشوره در ۳ بازار بزرگ مراقبت از مو. در این مقاله به چگونگی تاثیر نوآوری در مراقبت از پوست سر، اهداف و نتایج آن در تقویت رشد برند کلییر میپردازیم.
برند کلییر فعالیت خود را بهعنوان برند کوچک شامپوی ضدشوره در سال ۱۹۷۵ در کشور ایتالیا آغاز کرد. پیش از آن که در سال ۱۹۸۲ مجددا به بازارهای سراسر جهان ارائه شود، این محصول در آن دوران بهعنوان محصولی دارویی بهفروش میرسید.
با تخصص در فناوری مراقبت از پوست سر که توسط محققان مؤسسه کلییر در پاریس ایجاد شده است، برند کلییر به اولین تولیدکننده شامپویی بدل شد که با مراقبت از پوست سر از ایجاد شوره بهصورت مکرر جلوگیری میکند.
فعالیت پیشگامانه این برند برای کشف تفاوت بیولوژیک بین پوست سر مردان و زنان به ایجاد موج جدیدی از راهکارهای شخصیسازی شده بدل شد. یافتهها حاکی از آن هستند که پوست سر آقایان ٪۶۰ شوره بیشتری نسبت به زنان تولید میکند، بر این اساس برند کلییر محصولاتی هدفمند تولید کرد که شوره را به سرعت و برای بلندمدت از بین میبرد و همچنین متخصصان پوست نیز از نتایج آن استقبال کردند.
به دنبال این نتایج، برند کلییر دنیای تبلیغات در حوزه شامپوهای ضدشوره را متحول کرد و با استفاده از سلبریتیها در تبلیغات خود و تمرکز بر قدرت و نتایج محصول بجای ایجاد هراس از شورهها، از رقبای خود برتری و فاصله بیشتری پیدا کرد.
برند کلییر طی سه سال گذشته (دوران پساهمهگیری) بهصورت پیوسته رشد کرده است و در حال حاضر به برند شماره ۱ شامپوی آقایان بدل شده است و رتبه اول شامپوی ضد شوره را در سه بازار بزرگ مراقبت از موی یونیلیور بهدست آورده است: جنوبشرق آسیا، برزیل و ترکیه.
این محصول که در بیش از ۶۰ بازار در سراسر جهان به فروش میرسد، ویژگیهای بیشتری از حذف شورهها دارد و بهصورت جامع مشکلات پوست سر را برطرف میکند.
این برند با ارائه محصولاتی که گسترهای از نیازهای مصرفکنندگان را بر طرف میکند، بر تمامی حوزههای مراقبت از پوست تسلط دارد. این امر شامل پاکیزگی عمیق، تغذیه مو و پوست سر، برطرف کردن خارش پوست سر و شیوههای درمانی جدیدی میشود که از ریزش مو از قسمت ریشهها جلوگیری میکند.
هر یک از محصولات ما که توسط متخصصان مراقبت از پوست سر طراحی شده، عملکرد فوقالعاده در از بین بردن شورهها را با روشهای تایید شده پزشکی برای مراقبت از پوست سر ترکیب میکند تا مقاومت مو را در برابر عوامل داخلی و خارجی آسیب رسان به پوست سر را افزایش دهد.
بهعنوان اولین برندی که راهکارهای از بین بردن شوره برای مردان را بهصورت تخصصی ارائه کرد، کلییر به توسعه گستره محصولات شامپوی آقایان با نتایجی قدرتمند ادامه میدهد.
تمامی شامپوهای اصلی مردانه این برند در حال حاضر با روغن دانه آفتابگردان و گلیسین غنی شدهاند. ترکیباتی که به تقویت بخشهای ضعیفشده پوست سر و از بین بردن شوره بهصورت مکرر کمک میکند.
پرفروشترین محصول برند کلییر در سراسر جهان، شامپوی خنککننده Cool Sport Menthol است. محصولی که برای از بین بردن و جلوگیری از شوره طراحی شده است و در عین حال حس خنکی و طراوت را برای پوست سر و مو فراهم میکند.
کریستسانو رونالدو، که بهعنوان یکی از بزرگترین فوتبالیستهای دوران شناخته میشود، برای سالهاست که سفیر برند کلییر شده است و با برند Clear Men Legend Shampoo by CR7 همکاری می کند. برندی که بهعنوان بهترین شامپوی کلییر برای آقایان شناخته میشود.
افزایش اضطراب اجتماعی، خصوصا اضطراب عمکلرد به سلامت ذهنی جوانان در سراسر جهان آسیب میرساند. این موضوع برمیزان استرس، اعتمادبهنفس و سلامت پوست سر آسیب میرساند.
به همین دلیل است که برند کلییر بر مبنای بهبود اعتماد بهنفس و سلامت مو بنا شده است و هدف آن توانمندسازی افراد با ذهنی پاکیزه و بهبود عملکرد آنها در زندگی است.
مشکلات مزمن پوستسر فراتر از عمق پوست است. آنها به بدتر شدن اضطراب اجتماعی میشوند و علاوهبرآن، استرس روزانه میتواند باعث ایجاد شوره و مشکلات پوستسر شود. برند کلییر میخواهد با توانمند ساختن افراد به این چرخه پایان دهد تا بتوانند بر اضظراب غلبه کنند و بهترین عملکرد خود را داشته باشند.
رویکرد کلییر صرفا به از بین بردن شوره محدود نمیشود. فرمولهای محصولات از بازگشت شوره جلوگیری میکنند و به از بین شوره، حفظ طراوت موها و تقویت پوست سر کمک میکنند.
تبلیغات این برند منبعی الهامبخش هستند و باعث اضطراب نمیشوند. از آنجایی که کلیشهها میتوانند باعث حس اضطراب و داشتن دید منفی نسبت به خود شود. از این رو تیم ارتباطات برند کلییر، تصویری از شرمساری افراد بهخاطر شوره یا شرایط پوست سر ارائه نمیدهند. این گفتمان بیشتر بر حول محور کنش و اقدام و حس اعتماد به کاربرد اثباتشده برند کلییر است.
همچنین برند کلییر از سال ۲۰۲۱ با مرکز تحقیقاتی Resilience Research Centre در پروژه Clear Head Project همکاری میکند – طرحی که برای توانمندسازی جوانان مبتلا به اضطراب ایجاد
شده است. هدف این طرح: ایجاد اعتماد به نفس و باور به توانایی خود، قادر ساختن آنها به مدیریت احساسات چالشبرانگیز و در آخر کاهش شورههای سر.
برند کلییر اوایل سال جاری این طرح را مجددا با موزیک ویدویی با حضور ستاره موسیقی پاپ جکسون وای در کشور چین اجرا کرد. این فیلم بیش از ۲۰۰ میلیون بازخورد دریافت کرد و باعث تعامل و ارتباط بیشتر ۱ میلیون نفر از هواداران هنگام پخش زنده رویداد اجرای این برنامه شد.
برند کلییر اخیرا اولین شامپوی ضدشوره حاوی نیاسینامید که از نظر پزشکی تایید شده است را به بازار ارائه کرد. محافظت ٪۱۰۰ در برابر شورههای مزمن.
بخش اصلی گستره محصولات کلییر در حال حاضر بهروزرسانی شدهاند و ترکیباتی کلیدی که تاثیر بسزایی در مراقبت از پوست، ترمیم مو و تقویت پوست سر دارند، به آنها افزوده شده است.
در همین راستا، پوست سر از قدرت و محافظت بیشتری در برابر شورههای مزمن برخوردار میشود. بنابراین تنها ویژگی ضد میکروب برای حذف شورهها به این محصولات افزوده نشده است، بلکه نتایجی بلندمدت برای جلوگیری از ایجاد شوره نیز به همراه دارد.
با تکیه بر آزمایشات علمی، این فرمول جدید، طی دورهای ۲۹ روزه، از بازگشت شورهها جلوگیری میکند.
طراحی شده ویژه آقایانی که در مقایسه با بانوان موهایی چرب و پوست سر ضعیفتری دارند و اغلب موهای خود را بیشتر شستشو میدهند. گستره اصلی محصولات کلییر برای آقایان، توسط محققان پوست سر یونیلیور برای داشتن ترکیباتی مغذی برای مراقبت از پوست طراحی شدهاند. شستشوی بیشتر مو در آقایان، باعث میشود مواد مغذی ضروری برای پوست سردر ازای خشک شدن پوست سر از بین بروند. ترکیبات برند کلییر برای آقایان شامل: گلیسین، روغن دانه آفتابگردان و نیاسینامید و همچنین آمینواسید میشود.
این فناوری ویژه همراه با این ترکیبات نه تنها به حذف شورهها کمک میکند، بلکه به لطافت و تقویت پوست سر در برابر شورههای مزمن کمک میکند.
با بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه تحقیق برای شناخت مو و پوست سر، برند کلییر از جایگاه مناسبی برای جلوگیری از ریزش مو و انجام اقداماتی فراتر از تارهای مو برخوردار است. راهکارهای این برند بر بخشهای بنیادین مو متمرکز است: پوست سر.
محصولات جدید ضد ریزش مو و مراقبتی پوست سر برند کلییر Clear Men Scalp Pro Anti Hair Fall و Clear Scalpceuticals Hair Fall Resist lines اولین محصولات مراقبت از موی شرکت یونیلیور هستند که از گواهی ویژه محصولات آرایشی و مراقبتی در کشور چین برخوردارند. این گواهی به معنی مطابقت با بالاترین قوانین از نظر ویژگیها و معیارهای محصول هستند. این محصولات از نظر پزشکی تایید شدهاند و ثابت کردهاند که طی ۳۰ روز مصرف، ریزش مو را کاهش میدهند.
این محصولات اولین بار در آگوست سال ۲۰۲۲ در کشور چین به بازار ارائه شدند و پس از آن در سال ۲۰۲۳ به کشورهای تایلند، ترکیه و برزیل راه یافتند و با ترکیبات قدرتمندی که توسط محققان شرکت یونیلیور تولید شدهاند، مانند دینوکسیدیل و فولیلاک، ویژگیهای متمایزی در مراقبت از پوست سر ارائه کردند.
DynoxidilTM نوعی فناوری مؤثر در جلوگیری از ریزش مو است که نمک روی تقویتکننده ریشه مو را با احیا کننده فعال فولیکول مو ترکیب میکند: عصاره پپتید مخمر.
با نفوذ عمیق به فولیکولهای مو، یکپارچگی ساختار فولیکول را افزایش میدهد و بنیان آن را تقویت کرده و مواد مغذی را به سلولهای فولیکول میرساند. این ترکیب از نظر پزشکی تایید شده است و به احیای فولیکولهای مو و افزایش سرعت رشد مو کمک میکند.
FollilockTM ترکیب پیشرفته، آزمایشگاهی و تایید شده ضدریزش مو از نظر پزشکی است که ساختار بنیادین لازم برای برنامه مراقبت منظم پوست سر را فراهم میکند.
ترکیبات مراقبت از پوست سر (پیروکتن الامین) موجود در شامپو که همراه با نمک روی ریشههای مو را تقویت میکند، نه تنها به تقویت پوست سر و رشد سالم موها کمک میکند، بلکه به فعالیت پروتئولیتیک تعادل میبخشد و ریزش شدید مو را کاهش میدهد.
هنگامی که این مواد با DynoxidilTM ترکیب میشوند، ویژگیهای ضد ریزش موی محصول افزایش پیدا میکنند. تاثیر DynoxidilTM در کاهش ریزش مو و تقویت ساختارهای مو در پوست سر، طی دوره سی روزه از نظر پزشکی تایید شده است.
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Unilever 2023 ©