۱. عدد جادویی ۹۹
لوکس ۹۹ سال پیش در چین فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر نیز با گسترهای از رویدادهای بهیادماندنی وارد صد سالگی خود میشود.
عدد ۹۹ در کشور چین، عددی خوش یمن است و مناسب برندی است که طی نسلها به فعالیت خود ادامه داده است. این امر بیانگر ماندگاری برند این برند است.
بهدنبال کمپین سهماههای که در آوریل سال ۲۰۲۳ آغاز شد، برند لوکس در بیش از ۱۰٬۰۰۰ فروشگاه در سراسر کشور میراث بهیادماندنی خود از فعالیتها و تلاشهایش را جشن میگیرد.
تعداد بالایی از سلبریتیها و اینفلوئنسرها نیز به این جشن میپیوندند و همچنین برند لوکس نمایشگاهی برای به اشتراک گذاری رازهای تولید رایحه و فرمولهای آن برگزار میکند.
۲. دعوت از ورزشکاران برای تغییر زاویه دیدگاهها
زنان در حوزههای ورزشی ۱۰ بار بیشتر از مردان مورد استفاده ابزاری قرار میگیرند و رسانهها بیشتر بر وضعیت جسمی آنها تمرکز میکنند تا دستاوردهای زنان. زاویههای تصویربرداری نامناسب و کلوزآپهای اغراقشده میتواند توانمندسازی فعالیتهای ورزشی از ارزش تهی کند.
بهعنوان برندی که مقابل جنسیتزدگی میایستد، کمپین «تغییر زاویه دید» لوکس که در آوریل ۲۰۲۳ برگزار شد، از اهالی رسانه دعوت کرد تا گزارشهای ورزشی را بهشیوهای متفاوت تصویربرداری کنند و به کلوزآپهای اغراقشده و نامناسب پایان دهند.
لوکس با تیم والیبال آفریقای جنوبی، گزارشگران ورزشی SABC و NGO Sonke Gender Justice همکاری کرد. در یکی از بازیهای اصلی پایتخت آفریقای جنوبی، دوربان، بازیکنان لباسهایی پوشیدند که در قسمتهای که فیلمبردارها بیشتر روی آن تمرکز میکردند. کد قرار گرفته بود QR
زمانی که بینندگان کدها را اسکن کردند، به فیلمی که برند لوکس از دیدگاههای زنان ورزشکار درباره جنسیتزدگی تهیه کرده بود رسیدند.
۳. تحول در تولید رایحهای محبوب
برند لوکس در گستره محصولات خود رایحههایی خاص را در اختیار دارد. رایحه جادویی ارکیده لوکس، یکی از موفقترین رایحههای محبوب این برند تا به حال است.
برای افزایش محبوبیت آن رایحه، تیمهای برند لوکس از عطرها و رایحههای مرغوب و برندهای برتر الهام گرفتند و رایحهای همانند عطرهای بسیار محبوب با کمی تنوع و مشابه به نمونههای اصلی تولید کردند.
نئون ارکید، نمونهای از ارائه اولین محصولاتی از این دست است. در حال حاضر این محصول در گستره محصولات شستشوی بدن لوکس قرار گرفته و داری فرمولاسیون ماندگاری رایحه در ۲۴ ساعت است. اقدامی جسورانه و تحولبخش در تنوع بخشیدن به رایحههای کلاسیک که رایحه مخصوص ارکید سیاه لوکس را با بوی رام ادویهای ترکیب میکند.
در مارس سال ۲۰۲۳، این محصول به بیش از ۱۱٬۰۰۰ فروشگاه ارسال شد و فروش آن در حال حاضر فراتر از انتظار ماست.