با تاسیس شرکت و شروع فعالیتهای آن از بیش از ۱۰۰ سال پیش، ما یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده کالاهای مصرفی هستیم. شهرت ما مرهون برندهای منحصربهفرد، فعالیتهای جهانی و باور ما به انجام کسبوکاری پایا و موفق است.
کشور
محصولات ما در بیش از ۱۹۰ کشور حضور دارند
فروشگاه
توسط توزیعکنندگان در ۱۰ بازار نوظهور برتر
گردش مالی در ۲۰۲۳
با حضور در ۵۸٪ بازارهای نوظهور
روزانه
از محصولات ما استفاده میکنند
۷۵٪≈
از گردش مالی
از طریق ۳۰ برند قدرتمند ما
هزینه
سرمایهگذاری روی برند و بازاریابی
۱۲۸٬۰۰۰
نفر در جهان
در استخدام یونیلیور هستند
۸۴٪
امتیاز تعاملات
در نظرسنجی UniVoice از کارکنان
مدیران ما
را زنان تشکیل میدهند
تامینکننده
در ۱۵۰ کشور
+۲۸۰
کارخانه
توسط یونیلیور اداره میشود
سفارش مشتریها
پردازش شده است
هزینه
بر روی تحقیق و توسعه
+۲۰٬۰۰۰
از نوآوریها و اکتشافهای ما محافظت میکنند
درآمد افزوده
از طریق نوآوریها
-AAA
رتبه برتر CDP
در حوزه جنگلها، آب و اقلیم در سال ۲۰۲۳
۷۴٪
کاهش آلاینده
گازهای گلخانهای در فعالیتهایمان از سال ۲۰۱۵
کسبوکار
خرد و متوسط
ما به نگرش مثبت به زیبایی و سبکزندگی سالم باور داریم. ما در آستانه دورانی جدید از زیبایی و تندرستی هستیم. دورانی که جامعیت دارد، برابر است و رویکردی مثبت و احیاکننده دارد.
برندهای که شاید آنها را بشناسید: داو، سانسیلک، وازلین، Liquid I.V و…
۱۲٫۵ میلیارد یورو درآمد در سال ۲۰۲۳
ما به مراقبت از افراد و زمین باور داریم. از طریق برندهایمان تلاش میکنیم تا تعییرات مثبت ایجاد کنیم
برندهایی که شاید آنها را بشناسید: رکسونا، داو،لایفبوی، لوکس و اکس
۱۳٫۸ میلیارد یورو درآمد در سال ۲۰۲۳
برتر، پایا، پر ارزش
آیندهی پاک استراتژی ما برای ورود به گسترهای عظیم از مصرفکنندگانی است که به دنبال تجربیاتی آسان و لذتبخش از محصولاتی پایا و مهمتر از همه مقرونبهصرفه هستند.
برندهای که شاید آنها بشناسید: امو، دامستوس، سیف و کامفورت.
۱۲٫۲ میلیارد یورور درآمد در سال ۲۰۲۳
ما به قدردانیهای سازمانهای معتبر جهانی بهخاطر اقداماتمان افتخار میکنیم.
نظرسنجی رهبران پایایی GlobeScasn از بزرگترین و بلندمدتترین نظرسنجیها در نوع خود است که نظرات متخصصین درباره رهبری در حوزه پایایی را در سراسر جهان دنبال میکند. نام شرکت یونیلیور طی ده سال گذشته بهعنوان یکی از رهبران حوزه پایایی توسط GlobeScan ذکر شده است و در نظرسنجی سال ۲۰۲۳، شرکت یونیلیور جایگاه دوم این نظرسنجی را به خود اختصاص داده است.
در نسخه سال ۲۰۲۴، ۲۵ شرکت برتر زنجیره تامین Gartner، ما جایگاه خود در رده بندی «Masters» را برای ششمین سال متوالی حفظ کردیم.
برای دریافت رتبه Masters شرکتها باید ۵ امتیاز ترکیبی را طی ۷ سال از بازهای ۱۰ ساله کسب کنند.
این رتبهبندی شامل دو بخش مهم است:
عملکرد کسبوکار و نظرات جوامع.
در ارزیابیهای انجامشده برای پایایی شرکتها توسط سازمان S&P در سال ۲۰۲۲ (پیشتر با نام شاخص پایایی S&P Dow Jones شناخته میشد)، ما جایزه Global Gold Glass را بهخاطر عملکرد خود در حوزههای گستردهی زیستمحیطی، اجتماعی و معیارهای قانونگذاری در شرکت دریافت کردیم.
رتبهبندیهای WARC از شرکتهای برتر در حوزههای رسانه، خلاقیت و تاثیرگذاری تقدیر میکند. در سال ۲۰۲۴، شرکت یونیلیور در تمامی سه حوزهها مورد تقدیر گرفت:
در سال ۲۰۲۳، به دنبال تلاشهای ما برای محافظت از جنگلها و حفظ آب، نام شرکت ما در لیست A گروه عامالمنفعه CDP قرار گرفت.
ما رتبه -A برای تغییرات اقلیمی دریافت کردیم
ما پنج انتخاب استراتژیک کلیدی برای پیشبرد رشد کسب و کار و ایجاد تغییرات مثبت در دنیای خود انجام داده ایم.
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Copyright © 2024 Unilever. All rights reserved