سپیده استادزمانی، مدیرعامل یونیلیور ایران و مدیر کل زنجیره تامین یونیلیور ایران، آسیای میانه و منطقه قفقاز، با حضور در پنل مدیران رویداد نکست شیفت «سرنوشت منابع انسانی در سایه عصر دیجیتال» که توسط دیجی نکست، مرکز نوآوری و سرمایهگذاری دیجیکالا برگزار شد، به بحث و گفتوگو درباره منابع انسانی و آینده این حوزه در عصر دیجیتال پرداخت.
در طول این پنل که با همراهی مدیران چند شرکت دیگر برگزار شد، سپیده استادزمانی پس از معرفی خود، یونیلیور و یونیلیور ایران، آمادگی و اجرای سناریوهای محتمل در کسبوکار را مهمترین فعالیتها در راستای شناخت ابهامات و وضعیتهای ناشناخته کسبوکار دانست و دید و چشمانداز مناسب برای تیمهای مختلف از جمله منابع انسانی را در عین انعطافپذیری در قبال سیاستها و چارچوبها بهعنوان عاملی مهم در مقابله با چالشها و رفع ابهامات معرفی کرد.
او به ارتباط مستمر کارکنان و مدیران سازمان اشاره داشت و گفت: «پرسشگر بودن کارکنان قطعا در راستای رشد سازمان خواهد بود. سیستم ارزیابی رضایت سالانه یونیلیور ایران، کمک بهسزایی در پیشرفت و بهبود فعالیتها داشته و بررسی مداوم آن، ما را قادر ساخته تا کاستیهای خود را بهتر درک کنیم و به بهبود آنها بپردازیم.»
مدیرعامل یونیلیور ایران به نقش افراد بهعنوان عامل اصلی در پیشرفت و شکوفایی استعدادهای فردی پرداخت و سازمان و بهویژه منابع انسانی را هدایتگری برای موفقیتهای آتی کارکنان دانست. در انتها نیز با اشاره به نگهداشت نیروی انسانی سازمان با در نظر گرفتن رقابت نزدیک در بازار کار گفت: «تیمهای منابع انسانی باید با دید بازتری به دیگر تیمها اجازه انتخاب افراد را برای سمتهای مختلف دهد تا نهتنها پیشرفت بیشتر افراد خاصل شود، بازار نیز با افراد توانمندتری ارتقا پیدا کند. منابع انسانی باید بهویژه با تیم فروش بیشتر هماهنگ باشد.»
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Unilever 2025 ©