انجمن تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)، در آستانه بیستمین سالگرد تأسیس خود، همایش «ترسیم چشماندازی جدید از صنعت تحقیقات بازاریابی» را با حضور فعالان حوزه بازاریابی صنعت کشور برگزار کرد که پریسا دانشفر، بعنوان یکی از اعضای تیم رهبری یونیلیور ایران، از سخنرانان این همایش بود.
این رویداد نیمروزه تحت عنوان «نسل نو، بینش نو» در سالن همایشهای هتل ارم و با حضور صاحبان کسبوکار، کارآفرینان، مدیران ارشد، محققان بازار و دانشگاهیان برگزار شد که در آن متخصصان تحقیقات بازار به انتقال دانش و تجربه و تبادل نظر درباره آخرین تغییر و تحولات این صنعت در جهان پرداختند.
پریسا دانشفر، مدیر ارشد تجارت و بازاریابی گروه محصولات زیبایی و سلامت یونیلیور ایران نیز از سخنرانان این همایش بود و از تجربیات یونیلیور ایران در عرصه بازاریابی تحت عنوان «واقعی شدن» صحبت کرد.
وی که یکی از اعضای تیم رهبری یونیلیور ایران نیز محسوب میشود در صحبتهای خود به اهمیت حضور فعالان بازاریابی در کنار مصرفکنندگان تاکید کرد و گفت: «آنچه به صورت واقعی رقم میخورد، پشت میز شرکتها نیست بلکه در میان مصرفکنندگان است. ما در یونیلیور اعتقاد داریم که به عنوان تیم بازاریابی باید در خط مقدم باشیم تا به دادهها و آمار واقعی دست پیدا کنیم و براساس آنها تصمیم بگیریم.»
دانشفر همچنین تاکید کرد: «آنچه که آمار و ارقام به ما میگوید از میان مصرفکنندگان است نه از آنچه که ما تصور میکنیم. باید بدانیم که نگاه کردن به بازار از نگاه مصرفکننده است که به نتایج خوب و تصمیمگیریهای درست منتج میشود. به همین دلیل است که واقعی بودن اهمیت بسیار زیادی دارد.»
همچنین در این رویداد، چند ارائه برگزیده از آخرین کنگره انجمن «ایزومار» در سال ۲۰۲۳ با موضوعات مرتبط با آخرین تکنولوژیها و دانش روز دنیا انجام شد و نماینده برتر این انجمن اروپایی، خانم «زاهیا بوماییز»، نیز درباره اهمیت پایایی کسبوکارها و فعالیت شرکتهای بزرگ دنیا از جمله یونیلیور درباره این مهم به صورت آنلاین صحبت کرد.
در دیگر بخشهای این همایش نیز، صاحبنظران تحقیقات بازاریابی، آخرین دانستهها و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند، و در ادامه، در قالب یک پنل تخصصی به بررسی جدیدترین روندها و رویکردهای صنعت از جمله داده، هوش مصنوعی و بازیپردازی پرداخته شد.
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Unilever 2025 ©