گردهمایی تخصصی مدیران منابع انسانی در روز دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد. در این گردهمایی که موضوع اصلی آن جذب و نگهداشت نیروهای انسانی و عوامل تاثیرگذار بر آن بود، تعدادی از مدیران منابع انسانی، به انتقال تجربهها و دانش خود در زمینه منابع انسانی پرداختند.
نازنین دادگر، مدیر کل منابع انسانی یونیلیور ایران، منطقه قفقاز و آسیای میانه به پنل استخدام دادهمحور این گردهمایی دعوت شده بود. در این پنل که با هدایت امید صادقیانپور اجرا شد، عباس غفاری (عضو هیئت مدیره انجمن منابع انسانی)، بهنام نجاری (معاون منابع انسانی تیم مرکزی گروه اسنپ) و مجتبی سلحشور (قائم مقام و مدیر ارشد منابع انسانی شرکت پیشگامان) هم حضور داشتند.
به گفته نازنین دادگر، ایجاد تجربه دلپذیر برای نیروهای در حال استخدام، از مهمترین رویکردهای فرایند جذب است. او در اینباره گفت: «منابع انسانی مثل گلوگاهی است که تعیین میکند چه افرادی برای پیشبرد کسبوکار وارد سازمان میشوند. این فرایند مهم نیازمند وقف زمان و انرژی کافی است و باید به عنوان مسیری دادهمحور دیده شود.»
مهمانان پنل به معیارهای مختلف جذب نیرو که با توجه به استراتژی و سیاستهای هر شرکتی تعیین میشود، اشاره کردند. از جمله این معیارها، هزینه، سرعت، گوناگونی و اثربخشی است که بخش منابع انسانی هر کسبوکاری با توجه به اهداف شرکت، یکی یا همه آنها را در نظر میگیرد.
نازنین دادگر با اشاره به ابتکار جذاب یونیلیور ایران، گفت: «بخش منحصربهفرد فرایند استخدام در یونیلیور ایران، ایجاد «تجربه استخدام کارمند» (Employee Experience) است. با توجه به اینکه تجربه ارتباط افراد با سازمانها از پروسه جذب شروع میشود، سعی میکنیم لحظه به لحظه نیروی درحال استخدام را همراهی کنیم و او را از لحاظ مهارت، دانش، تجربه و مهمتر از همه مطابقت فرهنگ سازمانی بسنجیم. تجربه نشان داده مهارت و دانش بالای افراد در کنار مطابقت با فرهنگ سازمانی میتواند بازگشت سرمایه فردی را نتیجه دهد.»
انتقال تجربه و دانش در یونیلیور ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره در تلاش هستیم تا از فرصتهایی که زمینه را برای اینگونه اقدامات فراهم میکند، استفاده کنیم.
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Unilever 2025 ©