به دنبال تعهدات ما به استراتژی آینده پاک Clean Future، ما فناوری نوآورانه رایحه را به این محصول پایا که استفاده از آن بسیار آسان است، افزودهایم.
از آنجایی که مصرفکنندگان برای شستشوی لباسهای خود بهدنبال جایگزینهای بهتر با کاربرد آسانتر نسبت به کپسولهای شستشو و شویندههای مایع لباس هستند، کاغذهای شستشوی لباس این روزها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. در حقیقت میزان جستجوی آنلاین برای این محصولات طی چند سال گذشته با رشد سریعی مواجه بوده است – بیش از ٪۱۱۶ در ایالات متحده و ٪۱۲۹ در انگلیس.
تحقیقات ما نشان داده است که افراد به دنبال محصولاتی هستند که عملکرد خوبی دارند و در عین حال استفاده از آن بسیار آسان است.
کاغذهای شستشو با استفاده بسیار آسان.
مصرفکنندگان دیگر نگران میزان استفاده کم یا زیاد از محصول نیستند.
هر ورقه میزان مناسب مواد شوینده را برای شستشوی بهینه و بدون پسماند ناشی از استفاده زیاد از مواد شوینده، فراهم میکند. علاوهبراین، میتوانید برای لباسهای کمتر، کاغذ را نصف کنید (هر کاغذ دارای شیار مناسب برای نصف کردن است) یا زمانی که میزان لباسها بیشتر از دو کاغذ برای شستشوی بهتر استفاده کنید.
تمرکز ما هنگام تولید این محصول، بیشتر بر انتقاداتی بود نه نسبت به کاغذهای شستشو وجود داشت: رایحه این محصولات به اندازه شویندههای مایع یا کپسولها ماندگاری ندارد.
به لطف فناوری آزاد ساختن تدریجی رایحه، محصولات برندهای Dirt Is Good و Robijn پس از شستشوی لباسها، رایحههایی غلیظتر و ماندگارتر در آنها ایجاد میکنند. این ویژگی برای مصرفکنندگانی که میخواهند لباسهای آنها برای مدت بیشتری بوی تازگی و طراوت داشته باشند، خبر خوبی است.
این کاغذهای بسیار فشردهشده از ترکیبات مایع فعال ساخته شدهاند. ترکیب آب و هوای خشکشده. هنگامی که آب تبخیر میشود، آنچه باقی میماند، صفحهای از مواد شوینده جامد است که با افزوده شدن هوا به آن، منافذ بسیاری خواهد داشت. این منافذ باعث میشوند کاغذ طی ۱۵ ثانیه در آب حل شود و هیچ تهنشینی نداشته باشد. حتی در دمای سرد مانند ۲۰ درجه.
این محصول در حوزه پایایی ویژگیهایی فراتر از انتظار ما را برآورده میکند. این کاغذها با ترکیباتی بسیار زیستتخریبپذیر تولید شدهاند و ترکیب اصلی و فعال آن با مواد گیاهی تولید شدهاست.
علاوهبراین، محصول داخل بستهبندی کاغذی و قابل بازیافت قرارگرفته که کوچک و سبکوزن (٪۸۰ سبکتر از بستهبندیهای مشابه) است و به فضای کمتری برای نگهداری، حمل و استفاده نیاز دارد.
همچنین این ویژگیها، برای افرادی که میخواهند مواد شوینده را در سفر همراه خود داشته باشند، گزینهای ایدهآل است.
النی کولارا سرپرست بازاریابی Dirt Is Good میگوید: «ما با محصول جدید پرسیل که مطمئن هستیم مصرفکنندگان به آن علاقه خواهند داشت و فروش این دسته از محصولات را افزایش میدهد، بازار این محصولات را متحول خواهیم کرد.»
«میدانیم که مصرفکنندگان به دنبال محصولات جایگزین جدیدی هستند که علاوه بر شستشوی باکیفیت و داشتن رایحههای خوشبو، پایدار نیز باشند. با تکیه بر شهرت Dirt Is Good بهعنوان محصولی برتر و نوآورانه، ما از جایگاه مناسبی برای برآورده کردن نیازهای مصرفکنندگان برخوردار هسنیم.»
کاغذهای شستشوی Robijn در اوایل سال جاری در کشور هلند روانه بازارهای آنلاین و حضوری شد و مخاطبان جدید بسیاری را به این برند جذب کرد. طی ماه جاری، برند پرسیل محصولات جدید خود را بهصورت اختصاصی در وبسایت آمازون ارائه میکند و فعالیتهای خود را در حوزه تجارت الکترونیک و کانالهای فروش محصولات خانگی در سال ۲۰۲۴ گسترش میدهد.
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Unilever 2025 ©