فیفا برندهای مراقبت فردی شرکت یونیلیور که شامل برندهای رکسونا (همچنین با نامهای Sure و Degree)، Lifebuoy و Lux میشوند را بهعنوان حامیان رسمی جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ فیفا معرفی کرد.
این مشارکت تا سال ۲۰۲۷ ادامه پیدا میکند و شامل جام جهانی ۲۰۲۶ فیفا و FIFAe Finals نیز میشود و همچنین اولین همکاری فیفا با برندهای مراقبت فردی زنان و مردان و FIFA esports محسوب میشود.
تحت این قرارداد، فیفا و یونیلیور با برنامه «توسعه زنان» با یکدیگر همکاری خواهند کرد. این طرح که در سال ۲۰۲۰ آغاز شد، در راستای فراهم ساختن فرصتهای بیشتر برای زنان و دختران طراحی شد و از توسعه پیوسته فوتبال زنان در سراسر جهان حمایت میکند. شرکت یونیلیور به تامین بودجه، منابع انسانی و حمایتهای خود از برنامههای توسعهبخش برای بازیهای ورزشی زنان ادامه خواهد دهد.
جام جهانی فوتبال زنان فیفا ۲۰۲۳، یکی از بزرگترین رویدادهای منحصربهفرد در حوزه ورزش زنان در جهان است که بیش از ۲ میلیارد نفر را دربرمیگیرد. فیفا برای ۶۴ مسابقه، ۱٬۵ میلیون شرکتکننده را در نظر گرفته و برای الهام بخشیدن به زنان و دختران برای مشارکت بیشتر در فعالیتهای ورزشی، فرصتهای بسیاری فراهم کرده است.
این همکاری در ادامه برنامههای برندهای مختلف شرکت یونیلیور که به دنبال ایجاد اثرات مثبت در جوامع هستند انجام میشود. فعالیتهای اخیر ما شامل برنامه Rexona’s Breaking Limits میشود که سرمایه لازم برای ورزشهای جمعی و کمک به جوانان برای رفع موانع موجود در فعالیتهای ورزشی را فراهم میکند. همچنین پروژه Dove Self-Esteem Project (پروژه اعتماد به نفس برند داو) از زمان آغاز پروژه در سال ۲۰۰۴، برای افزایش اعتماد به نفس و ایجاد دیدگاه مثبت به بدن خود در زنان، تا به امروز، به بیش از ۹۴ میلیون نفر کمک کرده است.
با سرمایهگذاری در تمامی سطوح، از جنبشها و سازمانهای مردمی گرفته تا تورنومنتهای رده بالای فیفا، شرکت یونیلیور در رویدادهای مختلف فیفا از فرصت ارائه مستقیم ۸۰٬۰۰۰ هدیه به طرفداران فعالیتهای ورزشی برخوردار است. این هدایا شامل بسته محصولات مراقبت فردی میشود.
فابین گارسیا، سرپرست واحد محصولات مراقبت فردی در شرکت یونیلیور، در این خصوص میگوید: «مشارکت در جام جهانی ۲۰۲۳ فوتبال زنان فیفا، فرصت ارتباط برندهای ما با تعداد بسیاری از مخاطبان پرشور را فراهم میکند». این فرصت بسیار چشمگیری برای برندهای ماست، تا با تعداد رو به افزایش زنان طرفدار فوتبال ارتباط برقرار کنند و در عین ترویج برابری جنسیتی در ورزش و حمایت از نسلهای آتی زنان ورزشکار، به ایجاد قدرت برند ما و ارائه جایگاه آن کمک کنند.
دبیر کل فیفا، فاطما سامورا افزود: «شرکت یونیلیور برخی از بزرگترین و تاثیرگذارترین برندهای مصرفی جهانی را در اختیار دارد و ما بسیار مشتاق همراهی آنها در مسیرمان به استرالیا و نیوزلند هستیم. سال ۲۰۲۳، سالی مهم برای فوتبال زنان است و شرکت یونیلیور حامی ایدهآلی برای کمک به ما در توسعه جهانی بازیها در سال جاری و سالهای بعد از آن است.»
بر اساس اصلاحیه اقدامات قانونی ضمانت شخصی ایالات متحده در سال ۱۹۹۵، این بیانیه ممکن است حاوی گذارههایی مربوط به آینده باشند. کلماتی مانند «خواهد، با هدف، به دنبال، انتظار میرود، پیشبینی میشود، به قصد، نظر دارد، باور دارد، چشمانداز، دیدگاه، یا نوع افعال منفی این واژه و دیگر اصطلاحات مشابه که مربوط به فعالیتهای آینده یا نتایج آن و نوع منفی افعال، که به منظور مشخص شدن چنین گذارههایی که مربوط به آینده است، استفاده میشوند.
گذارههای مربوط به آینده صرفا به بیانیهها و اطلاعات مربوط به اهداف شرکت یونیلیور (گروه یونیلیور) برای کاهش آلایندهها و دیگر موضوعات مربوط به تغییرات اقلیمی که شامل کنشها، اثرات احتمالی و ریسکهای مربوطه هستند، محدود نمیشود.
این گذارههای مربوط به آینده بر اساس انتطارات و فرضیههای فعلی درباره توسعههای احتمالی و عوامل دیگری که گروه یونیلیور را تحت تاثیر قرار میدهد، تنظیم شدهاند. این گذارهها نه حقایق تاریخی هستند و نه ضمانت اجرایی در زمان آینده دارند.
از آنجایی که این گذارههای مربوط به آینده شامل ریسک و عدم قطعیت میشوند، عوامل مهمی وجود دارند که میتوانند باعث شوند نتایج حقیقی نسبت به آنچه از این گذارهها برداشت میشود یا توضیح داده شده است، از نظر حقایق متفاوت باشد.
در بین ریسکها و عدمقطعیتهای دیگر، حقایق و عوامل اصولی دیگری که میتوانند باعث شوند تا نتایج حقیقی از نظر محتوا متفاوت باشند، در قسمت زیر تشریح شدهاند:
عدم مطابقت برندهای جهانی یونیلیور با سلیقه مصرفکنندگان، توانایی یونیلیور در نوآوری و ویژگی رقابتی آن، گزینههای یونیلیور برای سرمایهگذاری در مدیریت گستره کالاها، تاثیر تغییرات اقلیمی بر کسبوکار یونیلیور؛ توانایی شرکت یونیلیور در یافتن راهکارهای پایدار برای بستهبندی پلاستیک؛ تغییرات روابط با مشتریان یا کاهش آن، استخدام و تعدیل نیروهای مستعد، اختلال در زنجیره تامین و توزیع ما، افزایش یا نوسان هزینه مواد خام و کالاها، تولید محصولات ایمن و باکیفیت، زیرساخت IT ایمن و مورد اطمینان، انجام موفقیتآمیز خریدها، فروش و پروژه انتقال کسبوکارها. ریسکهای سیاسی و اقتصادی و فجایع طبیعی، ریسکهای مالی، شکست در برآورده کردن استانداردهای اخلاقی و قوانین مدیریتی، مالیات و امور حقوقی. برخی از این ریسکها بهدنبال جنگ بین روسیه و اوکراین افزایش یافتهاند.
این گذارههای مربوط به آینده، تنها به تاریخ همان بیانیه مربوط میشود. جز در مواردی که توسط قوانین یا مقررات تعیین شده است، گروه واضحا هرگونه تعهد یا مسئولیت در قبال انتشار عمومی هر نوع بهروزرسانی یا بازبینی در گذارههای مربوط به آیندهای که در اینجا وجود دارد و از آن برای بازتاب هرگونه تغییر در انتظارات گروه یا هر نوع تغییر در رویدادها، شرایط یا وضعیتی که هر یک از گذارهها بر مبنای آن بیان شده استفاده میشود، را رد میکند.
جزئیات بیشتر درباره ریسکهای احتمالی و عدم قطعیتهایی که گروه را تحت تاثیر قرار میدهد در بایگانیهای گروه London Stock Exchange، Euronext Amsterdam و the US Securities and Exchange Commission، که شامل گزارش سالانه شرکت یونیلیور و حسابهای سال ۲۰۲۲ و گزارش سالانه Form 20-F در سال ۲۰۲۲ میشوند، شرح داده شدهاند.
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Unilever 2025 ©