حضور یونیلیور ایران در همایش «ترسیم چشم اندازی جدید از صنعت تحقیقات بازاریابی»

انجمن تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)، در آستانه‌ بیستمین سالگرد تأسیس خود، همایش «ترسیم چشم‌اندازی جدید از صنعت تحقیقات بازاریابی» را با حضور فعالان حوزه بازاریابی صنعت کشور برگزار کرد که پری­سا دانش‌فر، بعنوان یکی از اعضای تیم رهبری یونیلیور ایران، از سخنرانان این همایش بود.

این رویداد نیم‌روزه تحت عنوان‌ «نسل نو، بینش نو» در سالن همایش‌های هتل ارم و با حضور صاحبان کسب‌وکار، کارآفرینان، مدیران ارشد، محققان بازار و دانشگاهیان برگزار شد که در آن متخصصان تحقیقات بازار به انتقال دانش و تجربه و تبادل نظر درباره آخرین تغییر و تحولات این صنعت در جهان پرداختند.

پری­سا دانش‌فر، مدیر ارشد تجارت و بازاریابی گروه محصولات زیبایی و سلامت یونیلیور ایران نیز از سخنرانان این همایش بود و از تجربیات یونیلیور ایران در عرصه بازاریابی تحت عنوان «واقعی شدن» صحبت کرد.

وی که یکی از اعضای تیم رهبری یونیلیور ایران نیز محسوب می­شود در صحبت­های خود به اهمیت حضور فعالان بازاریابی در کنار مصرف‌­کنندگان تاکید کرد و گفت: «آنچه به صورت واقعی رقم می­خورد، پشت میز شرکت­‌ها نیست بلکه در میان مصرف­‌کنندگان است. ما در یونیلیور اعتقاد داریم که به عنوان تیم بازاریابی باید در خط مقدم باشیم تا به داده­‌ها و آمار واقعی دست پیدا کنیم و براساس آنها تصمیم بگیریم.»

دانش‌فر همچنین تاکید کرد: «آنچه که آمار و ارقام به ما می‌­گوید از میان مصرف­‌کنندگان است نه از آنچه که ما تصور می­کنیم. باید بدانیم که نگاه کردن به بازار از نگاه مصرف­‌کننده است که به نتایج خوب و تصمیم­‌گیری­‌های درست منتج می­شود. به همین دلیل است که واقعی بودن اهمیت بسیار زیادی دارد.»

همچنین در این رویداد، چند ارائه برگزیده از آخرین کنگره‌ انجمن «ایزومار» در سال ۲۰۲۳ با موضوعات مرتبط با آخرین تکنولوژی‌ها و دانش‌ روز دنیا انجام شد و نماینده‌ برتر این انجمن اروپایی، خانم «زاهیا بوماییز»، نیز درباره اهمیت پایایی کسب­وکارها و فعالیت شرکت‌­های بزرگ دنیا از جمله یونیلیور درباره این مهم به صورت آنلاین صحبت کرد.

در دیگر بخش­‌های این همایش نیز، صاحب‌نظران تحقیقات بازاریابی، آخرین دانسته‌ها و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذاشتند، و در ادامه، در قالب یک پنل تخصصی به بررسی جدیدترین روندها و رویکردهای صنعت از جمله داده، هوش مصنوعی و بازی‌پردازی پرداخته شد.