همکاری یونیلیور با سامسونگ برای کشف آینده صنعت شستشوی لباس
همکاری شرکت یونیلیور با سامسونگ برای کشف آینده صنعت شستشوی لباس برندهای قدرتمند واحد شوینده خانگی شرکت یونیلیور، Dirt Is
هدف ما ترویج زندگی پایا است. با همین هدف به فعالیت میپردازیم. کسبوکار ما نیز متمرکز بر همین سبک زندگی است و از این طریق الهامبخش عملکردهای منحصربهفرد هستیم.
آخرین خبرها و داستانهای ما در یونیلیور در زمینه نوآوریها، کارکنان ما، پایایی، بازاریابی و… را دنبال کنید.
ما معروفترین برندهای دنیا را در اختیار داریم که همه آنها بهدنبال کاهش اثرات زیستمحیطی و افزایش اقدامات مثبت اجتماعی هستند.
به یونی هاب خوش آمدید
پلتفرم یونیلیور ایران برای توانمندسازی و ارتقای مهارتهای جوانان.
ما به صورت گسترده به عنوان کارفرمای منتخب شناخته میشویم. هم برای دانشجویان و تازه فارقالتحصیلان و هم افراد حرفهای باسابقه.
همکاری شرکت یونیلیور با سامسونگ برای کشف آینده صنعت شستشوی لباس برندهای قدرتمند واحد شوینده خانگی شرکت یونیلیور، Dirt Is
آینده تحقیق و توسعه: یونیلیور نوآوری را همراه با مایکروسافت متحول میکند ما در شرکت یونیلیور، تحقیق و توسعه را
آزمایشگاه جدید هوش مصنوعی برای افزایش نوآوری، مشارکتها و ارتقای فناوری آزمایشگاه جدید AI Horizon3 یونیلیور برای افزایش قدرت هوش
پیشینه برند داو: محصولات، هدف و تعهد آن به مراقبت یکی از بزرگترین برندهای یونیلیور. با محصولاتی که مورد اعتماد
روایتهای برند: کلوزآپ – خمیردندانی با رشد سریع در بازار که صمیمیت را ترویج می کند کلوزآپ سومین خمیردندان منتخب
۵ شیوه مهار پسماند غذایی با فناوری و کار گروهی در روز جهانی آگاهی درباره اصراف مواد غذایی و پسماند
نتایج اولین مجموعه از پروژههای کشاورزی احیایی یونیلیور نتایج پروژههای کشاورزی احیایی ما در سال ۲۰۲۲ آماده شدهاند و خبرهای
چرا پایایی برای کسبوکار ما اهمیت دارد؟ دلیل بهتر بودن پایایی برای کسبوکار، افراد و محیطزیست و شیوه تلاشهای یونیلیور
۱۰ شیوهای که ما برای مهار کردن آلایندهها در زنجیره ارزش خود استفاده میکنیم نوآوری و همکاری برای بهصفر رساندن
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Copyright © 2024 Unilever. All rights reserved