هدف ما ترویج زندگی پایا است. با همین هدف به فعالیت میپردازیم. کسبوکار ما نیز متمرکز بر همین سبک زندگی است و از این طریق الهامبخش عملکردهای منحصربهفرد هستیم.
آخرین خبرها و داستانهای ما در یونیلیور در زمینه نوآوریها، کارکنان ما، پایایی، بازاریابی و… را دنبال کنید.
ما معروفترین برندهای دنیا را در اختیار داریم که همه آنها بهدنبال کاهش اثرات زیستمحیطی و افزایش اقدامات مثبت اجتماعی هستند.
ما به صورت گسترده به عنوان کارفرمای منتخب شناخته میشویم. هم برای دانشجویان و تازه فارقالتحصیلان و هم افراد حرفهای باسابقه.
– Provides technical support and assistance to customers, whether by ticket or on the phone or in person.
– The primary intention is to ensure a client’s satisfaction and ability to properly operate any machinery or technology they may be having trouble with.
– Respond to IT issues and requests. Resolve calls and tickets as appropriate to ensure smooth operation of systems and services. Install and configure and troubleshoot systems, laptops, and printers.
Requirements:
– Bachelor’s degree in Software Engineering or IT
– At least 1 year of experience in IT Service desk or help desk
– knowledge of Windows 10 and Microsoft Office
– Knowledge of network+
– Experience with ITIL is an advantage
1 year experience in similar position
Network+ – Intermediate
language English-Upper Intermediate
ما همواره به دنبال ارتباط با افرادی هستیم که به آیندهای پایا علاقه دارند.
ما همیشه در دسترس هستیم. میتوانید با یونیلیور ایران یا یونیلیور جهانی، ارتباط برقرار کنید.
این وب سایت، متعلق به شرکت یونیلیور ایران، از زیرمجموعههای یونیلیور جهانی است.
Unilever 2022 ©